شهردار اندیشه: بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای مترو غرب تهران دیده شده است
شهردار اندیشه: بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی برای مترو غرب تهران دیده شده است

شهردار اندیشه با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی پروژه مترو غرب استان تهران گفت: بودجه ۱۵۰ میلیارد تومانی نیز از سوی مدیریت شهری اندیشه برای این پروژه در سال ۱۴۰۲ دیده شده است‌.

به گزارش خبرگزاری فارس از اندیشه، آئین گرامیداشت و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه عصر امروز در شهر اندیشه با حضور اصحاب رسانه و مدیریت شهری اندیشه برگزار شد.

بهروز کاویانی شهردار اندیشه در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهید صارمی و تبریک روز خبرنگار گفت: از زحمات و تلاش‌های متمادی و مستمر اصحاب رسانه و خبرنگاران در سطح شهرستان و شهر اندیشه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در خصوص اهمیت بالای نقش خبرنگاران افزود: با تلاش خبرنگاران عزیزان اقدامات و خدمات خوب مدیریت شهری اندیشه در راستای وظیفه پاسخگویی به مردم و امیدآفرینی بازتاب داده می‌شود و همچنین مشکلات و موضوعات مردمی منعکس می‌شود که ما موظف به رفع آن‌ها هستیم.

شهردار اندیشه با اشاره به موضوع طرح مترو غرب استان تهران و تشکیل شرکت بیان‌کرد: شورا و شهرداری اندیشه نیز در این مسئله نیز اعلام آمادگی کرده و بودجه خوب ۱۵۰ میلیارد تومانی از سوی مدیریت شهری اندیشه برای مترو غرب استان در سال جاری دیده شده است.

مرتضی بهرامی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه نیز در این مراسم ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، عرصه بسیار مهم و حساسی است و عزیزان اصحاب رسانه همواره در این عرصه در کنار مدیریت شهری هستند تا موضوعات به سمع و نظر مردم برسد.

وی تصریح‌کرد: ما در مدیریت شهری اندیشه همواره در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف و تنویر افکار عمومی در کنار اصحاب رسانه خواهیم بود و سعی در بهره‌گیری از این ظرفیت بزرگ خواهیم کرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]