قتل بی‌رحمانه پدر توسط پسر شیشه‌ای!
قتل بی‌رحمانه پدر توسط پسر شیشه‌ای!

پسر جوانی که پدر خود را به قتل رسانده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، بامداد چهارشنبه ۱۱ مردادماه امسال، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در جریان درگیری مرگبار پدر و پسر در یکی از محله های شهرری قرار گرفتند و با حضور در صحنه جرم با جسد مرد ۷۰ ساله‌ای روبرو شدند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود.

تحقیقات میدانی کارآگاهان حکایت از آن داشت، پسر ۴۲ ساله خانواده که  مشکلات روحی و روانی داشته با پدرش درگیر شده و در جریان این نزاع ابتدا پدرش را خفه کرده و پس از رها کردن پدرش روی زمین با پا ضرباتی به سر پدرش زده و پس از جنایت به سرعت پا به فرار گذاشته است.

پس از انتقال جسد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی، اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان آغاز و در نخستین گام مشخص شد، پسر جوان پس از ارتکاب جنایت در خانه‌ای واقع در صالح‌آباد مخفی شده است که همین سرنخ کافی بود تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم راهی صالح آباد شدند و پسر جوان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند؛ متهم پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در تحقیقات ابتدایی به قتل پدرش اعتراف و عنوان کرد بخاطر مصرف شیشه دست به این جنایت زده  است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]