پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳
پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳

اکوایران:در حال حاضر برخی از فعالان بازار می گویند روز گذشته قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی بالا رفت.برخی هم معتقدند در روزهای آینده با جدی تر شدن فعالیت کاری سکه بازان احتمالا سکه از مسیر صعود عقب نشینی خواهد کرد.

به گزارش اکوایران، سریال روند صعودی قیمت سکه امامی  به سال ۱۴۰۳ هم رسید.آنطور که شواهد نشان می دهدجناح افزایشی بازار سکه در اولین روز کاری سال ۱۴۰۳ مانند روزهای پایانی سال گذشته یکه تازی کردند.

در همین رابطه براساس قیمت های اعلامی سایت اتحادیه طلا و جواهر این فلز گران بهای داخلی دیروز مرز ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را شکست و با قدرت وارد کانال ۳۹ میلیون تومان شد و به سطح ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در حال حاضر برخی از فعالان بازار می گویند روز گذشته قیمت سکه در بازار نیمه تعطیل به دلیل رشد تقاضا و کمبود عرضه به صورت هیجانی بالا رفت.برخی هم معتقدند در روزهای آینده با جدی تر شدن فعالیت کاری سکه بازان احتمالا سکه از مسیر صعود عقب نشینی خواهد کرد.

البته در شرایط کنونی طلای جهانی تقریبا ۵ دلار نوسان صعودی را ثبت کرد و بر روی ۲۱۷۰ دلار قرار دارد.از سوی دیگر برخی هم همچنان مدعی نوسانی شدن قیمت دلار روزهای نیمه تعطیل هستند!

تحلیلگران اقتصادی معتقدند با توجه به قیمت فعلی سکه، سکه‌بازان امروز مرز مهم ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارند و در صورتی که  بالای این مرز ماندگار شود  احتمال تداوم رشد سکه وجود دارد.

با این حال اگر امروز سکه بازان از مرز ۳۹ میلیون تومان عقب نشینی کنند ممکن است سکه در گلم اول به سمت ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان  و‌ در گام دوم به سمت نیمه کانال یاد شده عقب نشینی کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]