فرم دهی و پر کردن صورت لاغر با تزریق چربی
فرم دهی و پر کردن صورت لاغر با تزریق چربی
یکی از موثرترین روش ‌های جوانسازی پوست و صورت، عمل تزریق چربی هست.

توی این عمل پزشکان معمولاً از داروهای بی ‌حسی عمومی یا موضعی استفاده می‌کنن که کمترین عوارض رو برای بیمار در پی داره. تزریق چربی، ماندگاری بسیار بالایی داره و در صورتی که شما کاندید مناسبی برای انجام این عمل باشین می تونین نتایج شگفت ‌انگیزی رو از اون مشاهده کنین. معمولاً تزریق چربی به صورت لاغر برای اون دسته از افرادی انجام میشه که به دلایل مختلفی حجم صورت خودشون رو از دست دادن و تمایل دارن صورت پرتری داشته باشن. اگه شما هم کنجکاو هستین که در این رابطه بیشتر بدونین، احتمالاً مطالبی که در ادامه ارائه می کنیم برای شما مفید خواهند بود.

دلایل تزریق چربی به صورت لاغر

این روزها پیشرفت علم پزشکی به اندازه ‌ای بوده که نگرانی افراد رو برای مشکلات ظاهری به طور کامل از بین برده. حالا افراد نیازی ندارن که با مشکلات و نواقص ظاهری خودشون کنار بیان. اون ‌ها می ‌تونن با انجام عمل ‌های زیبایی، به یک صورت جذاب و شاداب برسن و با اعتماد به نفس کامل در هر جمعی حضور پیدا کنن.

تزریق چربی به صورت لاغر و استخوانی یکی از پرطرفدارترین روش ‌های زیبایی در دنیا به شمار میاد که به دلیل مزایا و ماندگاری بسیار بالایی که داره به محبوبیت زیادی رسیده. افرادی که از داشتن صورت لاغر و استخوانی یا چین و چروک در صورتشون خسته شدن، می تونن با استفاده از این روش طراوت، زیبایی و شادابی از دست رفته صورت رو به اون برگردونن.

میشه گفت در بین جراحی ‌های زیبایی، تزریق چربی به صورت جزء بهترین و موثرترین روش ‌ها محسوب میشه که حجم صورت رو به شکل چشمگیری افزایش میده. مهم نیست دلیل لاغری صورت شما چیه. کاهش وزن شدید، عوامل ژنتیکی، کهولت سن و… به هر حال با تزریق چربی به نواحی مورد نظر می ‌تونین تمامی مشکلاتی که به نحوی شما رو آزار میدن از بین ببرین.در بچرخیم هم میتونید روش های مختلف لاغری رو بخونید.

کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به صورت چه کسانی هستند؟

افراد زیادی هستن که برای جبران حجم از دست رفته صورتشون به سراغ روش تزریق چربی میرن. اما بایستی بدونین انجام این عمل هم مشروط به یک سری موارد خاص هست و همه افراد کاندید مناسبی برای انجام این کار نیستن. برای اطمینان خاطر بیشتر در ادامه لیستی از کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به صورت رو ارائه می‌کنیم.

اگر در لیست زیر قرار نمی‌گیرین و علاقه بسیار شدیدی به انجام تزریق چربی به صورت دارین، بهتره حتماً با یک پزشک مجرب و متخصص صحبت کنین. معمولا پزشک با معاینه کامل شما و بررسی دقیق پرونده پزشکیتون در نهایت به این نتیجه می‌ رسه که آیا واقعاً می ‌تونین این عمل رو انجام بدین یا خیر. حالا بیاین به بررسی این لیست بپردازیم:

  • افرادی که حجم گونه ‌های خودشون رو از دست دادن و در اصطلاح صورت استخوانی دارن.
  • افرادی که دارای لب‌ های کوچیک و کم حجم هستن.
  • افرادی که در نواحی مختلف صورت دچار چین و چروک شدن.
  • افرادی که پری و حجم صورتشون رو در ناحیه خط فک از دست دادن.
  • افرادی که در نواحی اطراف چشم دارای گودی و تیرگی هستن.
  • و افرادی که تمایل دارن چین و چروک ‌های ایجاد شده در اطراف نواحی لب و چانه رو از بین ببرن.

مهم ترین مزایای تزریق چربی به صورت لاغر

تزریق چربی به صورت لاغر مزایای بسیار زیادی داره که اگه واجد شرایط برای انجام این کار باشین می ‌تونین از امتیازات اون بهره ‌مند بشین. این مزایا به شرح زیر هستن:

  • اولین و مهم ‌ترین مزیت تزریق چربی به صورت لاغر افزایش حجم صورت هست. این روش باعث میشه تا علائم پیری به شکل چشمگیری کاهش پیدا کنن و پوست حالتی شاداب ‌تر و جوان ‌تر به خودش بگیره. بنابراین شما به یک ظاهر کاملاً ایده ‌آل و جذاب دست پیدا می‌کنین.
  • در تزریق چربی به صورت علاوه بر افزایش حجم صورت، شکل و ظاهر کلی اون هم با تغییراتی روبرو میشه. به عنوان مثال اگه فردی هستین که  صورت کشیده ‌ای دارین می ‌تونین با تزریق چربی به روش خاص از میزان کشیدگی صورت کاسته و حالت گردتری به اون ببخشین.
  • یکی دیگه از مهم ترین مزایای تزریق چربی به صورت لاغر اینه که چربی مورد نیاز برای این کار از بدن خود فرد گرفته میشه. یعنی چربی مورد نیاز کاملاً طبیعی هست و فرد با مشکل خاصی مواجه نمیشه. پس در مقایسه با دیگر روش ‌های جوانسازی این روش عوارض بسیار کمتری داره.
  • کم بودن عوارض تزریق چربی باعث میشه تا دوران نقاهت بسیار کوتاه ‌تر باشه. همچنین افراد درد خیلی کمی احساس می‌کنن و در مواردی حتی هیچ دردی وجود نداره. فرد بعد از انجام تزریق نیازی به مراقبت ویژه نداشته و می ‌تونه بعد از کمی استراحت به روال عادی زندگیش برگرده.
  • اگه بخوایم یک دید کلی از تزریق چربی به صورت لاغر به شما بدیم، بایستی بگیم این روش یکی از موثرترین، سریع ‌ترین و کم عارضه ‌ترین روش ‌های جوانسازی صورت محسوب میشه. اگه به دلیل لاغری بیش از اندازه صورت یا از دست رفتن حجم ناحیه خاصی از اون اعتماد به نفستون رو از دست دادین می ‌تونین با مشورت یک پزشک متخصص اقدام به تزریق چربی به این ناحیه بکنین.

نکات مهم در تزریق چربی به صورت لاغر 

با این حال که تزریق چربی به صورت مزایای بسیار زیادی به دنبال داره، در صورتی که این عمل زیر نظر پزشک متخصص و به صورت اصولی انجام نشه احتمالاً شما رو با مشکلات بسیار زیادی روبرو می‌کنه. پس مهم ترین اصل و نکته در تزریق چربی به صورت لاغر اینه که حتماً از تخصص و مهارت پزشک اطمینان حاصل کنین.

حتماً به مجموعه ‌ها و کلینیک ‌های زیبایی معتبر و شناخته شده مراجعه کنین. توصیه ‌های پزشک رو مو به مو انجام بدین. در صورتی که قبل یا بعد از عمل  به مراقبت ‌هایی نیاز هست حتماً اون ‌ها رو رعایت کنین. به خاطر پرداخت هزینه کمتر، تزریق چربی رو به دست افراد غیرمتخصص نسپارین. در اکثر مواقع پزشکانی که از تجربه کافی برخوردار نیستن با دریافت هزینه کمتر اقدام به ارائه این خدمات می کنن که ممکنه این موضوع سلامت شما رو تهدید کنه.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]