آسمان مشهد بارانی می‌شود
آسمان مشهد بارانی می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه سامانه بارشی کماکان تا روز چهارشنبه صبح در استان با شدت و ضعف فعال خواهد بود، گفت: بارش‌ها در مشهد مانند سایر نقاط استان تا صبح چهارشنبه ادامه خواهد داشت اما بیشترین مقدار بارش برای مشهد برای روز دوشنبه بعدازظهر و سه‌شنبه پیش‌بینی شده است.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مرتضی اثمری در خصوص وضعیت هوای استان اظهار کرد: از دیروز با ورود سامانه ناپایدار و بارشی افزایش وزش باد را در استان داشتیم که در برخی نقاط وزش باد شدید گزارش شد و همچنین بارش را در غالب نقاط استان داشتیم.
وی افزود: این سامانه کماکان تا روز چهارشنبه صبح در استان با شدت و ضعف فعال خواهد بود که پیامد آن ضمن ابرناکی و افزایش وزش باد، بارش در سطح استان بوده و در نواحی سردسیر و مرتفع به صورت برف پیش‌بینی شده است. روز سه‌شنبه نیز کاهش قابل ملاحظه دما در استان رخ خواهد داد، به طوری که دمای حداقل در بیشتر نقاط استان به صفر و زیر صفر هم خواهد رسید.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: بارش‌ها در مشهد مانند سایر نقاط استان تا صبح چهارشنبه ادامه خواهد داشت اما بیشترین مقدار بارش برای مشهد برای روز دوشنبه بعدازظهر و سه‌شنبه پیش‌بینی شده است.
اثمری ادامه داد: در سه‌شنبه افت قابل ملاحظه دمای حداکثری را خواهیم داشت و چهارشنبه صبح نیز دمای حداقل افت زیادی خواهد داشت. بعد از آن روند افزایش دما را داریم، به طوری که در روزهای آخر هفته هوای معتدلی خواهیم داشت.
وی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد از داورزن با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده، کمترین دما با دو درجه بالای صفر متعلق به جوین و بیشترین دما مربوط به سرخس با ۲۶ درجه بالای صفر بوده و مشهد نیز دمایی بین ۸ و ۱۷ درجه داشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]