به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: به دشمن قول می‌دهیم که تسویه حساب با آن سخت و دردناک خواهد بود. سخنگوی گردان‌های القسام درباره ورود محموله کمک‌های نظامی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد: […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: به دشمن قول می‌دهیم که تسویه حساب با آن سخت و دردناک خواهد بود.

سخنگوی گردان‌های القسام درباره ورود محموله کمک‌های نظامی آمریکا به سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد: حمایت دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی هیچ کمکی به آن نمی‌کند؛ چراکه هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند قدرت ما را از بین ببرد.

ابوعبیده گفت: از  ملت خود در سراسر جهان می‌خواهیم از حیثیت و کرامت خود دفاع کنند. از آزادگان جهان نیز می‌خواهیم که در مقابل سفارتخانه‌های دشمن و آمریکا در سراسر جهان تجمع کنند و خواستار اخراج سفرای آنها شوند، این کمترین وظیفه در قبال فلسطین و مسجد الاقصی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن امروز در بدترین وضعیت خود در طول ۷۵ سال گذشته است. به ملت فلسطین اطمینان می‌دهیم که مقاومت همچنان حوادث میدانی را کنترل می‌کند و می‌داند چه زمانی باید به دشمن ضربه بزند.

سخنگوی گردان‌های القسام هم چنین تاکید کرد: ما آماده نبرد طولانی هستیم و نبرد طوفان الاقصی به هر مکانی که در آن اعراب، آزادگان و مسلمانان حضور دارد، گسترش می‌یابد.

ابوعبیده ادامه داد: پروژه صهیونیستی با وجود کشتار و حمایت قدرت‌های متجاوز از آن، در حال تزلزل است و این فرصتی برای امت عربی و اسلامی است که نباید هدر داده شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]