تازه‌ترین اطلاع رسانی درباره زمان اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت
تازه‌ترین اطلاع رسانی درباره زمان اجرای طرح ساماندهی کارکنان دولت

یک نماینده مجلس زمان نهایی شدن طرح سامان دهی کارکنان دولت را اعلام کرد.

به گزارش نبض بازار، تازه ترین خبر از زمان نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت را یک نماینده مجلس داد.

نقدعلی گفت: حداقل هشتاد درصد نمایندگان مجلس پشت طرح ساماندهی ایستاده‌اند و با تمام توان از تصویب آن دفاع می‌کنند.

محمدتقی نقدعلی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با طرح ساماندهی و رفع ابهام از آن، به خبرنگار ایلنا گفت: من به جامعه‌ی مشمولان طرح قول می‌دهم که مجلس شورای اسلامی تمام قد پشت طرح ساماندهی و تصویب آن ایستاده است و انشالله به زودی تمام ایرادات و ابهامات این طرح با همت نمایندگان رفع خواهد شد.

او با بیان اینکه تبدیل وضعیت کارگران پیمانکاری مهم‌ترین خصیصه‌ی طرح ساماندهی‌ست؛ افزود: ما معتقدیم اینکه بین دولت و نیروهای زحمتکش، واسطه وجود داشته باشد به معنای «برده‌داری مدرن» است و ما به هیچ وجه زیر بار این قضیه نمی‌رویم.

نقدعلی تاکید کرد: وجود واسطه‌ها و شرکت‌های پیمانکاری در بدنه‌ی دولت قابل قبول نیست و حتما باید طرح ساماندهی به تصویب برسد و برای اجرا بلاغ شود؛ هیچ راه دیگری برای برقراری عدالت نیست.

این نماینده در پاسخ به این سوال که آیا کار طرح ساماندهی قبل از انتخابات مجلس و پایان کار مجلس بعدی به اتمام می‌رسد؛ گفت: ما محکم و استوار پشت این طرح ایستاده‌ایم؛ حداقل هشتاد درصد نمایندگان مجلس پشت این طرح ایستاده‌اند و با تمام توان از تصویب آن دفاع می‌کنند.

اخبار دریافتی نشان می‌دهد این هفته قرار است جلساتی در کمیسیون اجتماعی مجلس با هدف رفعِ ابهام از طرح ساماندهی برگزار شود؛ مساله اینجاست که آیا کار رفع ابهام طرح در هفته‌ی جاری به پایان می‌رسد یا باز کار به درازا خواهد کشید؟

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]