چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 27536
  • 21 سپتامبر 2023 - 20:11
  • 145 بازدید
  • ۰ دیدگاه

رکورد کاهش ارزش اتریوم در برابر بیت‌کوین

رکورد کاهش ارزش اتریوم در برابر بیت‌کوین
رکورد کاهش ارزش اتریوم در برابر بیت‌کوین

اکوایران: میزان برابری اتریوم در برابر بیت‌کوین به کمترین میزان خود در سال جاری میلادی رسیده و این رمزارز همزمان با بازار کم‌تحرک کریپتو، وضعیت خوبی ندارد.

به گزارش اکوایران، بررسی‌ها نشان می‌دهد کاهش ارزش اتریوم در برابر بیت‌کوین به یک رکورد تازه در سال ۲۰۲۳ رسیده است.

به نوشته «یو تودی»، همزمان با ادامه افت ارزش بازار رمزارزها، ارزش هر اتریوم به ۰٫۰۵۹ یک بیت‌کوین رسید که کاهش قابل توجهی نسبت به اوج قیمت اتریوم در دسامبر سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود. در آن زمان ارزش یک اتریوم به ۰٫۰۸۸ یک بیت‌کوین رسیده بود.

به طور سنتی،‌ قیمت اتریوم در زمان‌هایی که بازار کم‌تحرک و نزولی است، کاهش بیشتری نسبت به بیت‌کوین دارد. در گذشته مواردی وجود داشته که اتریوم در آستانه پیشی گرفتن از بیت‌کوین از نظر ارزش بازار بوده،‌ اما این رمزارز هنوز نتوانسته به این موفقیت دست پیدا کند.

از سوی دیگر، در زمان‌هایی که بازار رمزارزها تحرک خوبی دارد و قیمت‌ها صعودی است، اتریوم پتانسیل خوبی در رسیدن به بیت‌کوین از خود نشان داده است؛ اما در شرایط فعلی بازار،‌ اتریوم یک بار دیگر با وضعیت بدی رو‌به‌رو شده است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت «اینوستینگ»، قیمت بیت‎کوین طی امروز پنجشنبه (۳۰ شهریور) از ۲۶ هزار دلار و ۶۹۸ سنت تا ۲۷ هزار دلار و ۱۵۵ سنت نوسان داشته است. تغییر قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۲۷۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۲ میلیارد و ۸۳ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۱٫۷۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم طی امروز از ۱۶۰۵ تا ۱۶۲۵ دلار نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۲۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۴ میلیارد و ۹۰ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۰٫۷۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟ 08 مه 2024

پیش‌بینی دلار در کوتاه‌مدت/ تتر کم می‌آورد؟

اکوایران: بررسی تحولات منطقه‌ای و سفر اخیر رافائل گروسی رییس سازمان بین‌المللی انرژی اتمی به ایران نشان می‌دهد که جهت انتظارات در بازار ارز برای کوتاه‌مدت برگشته است.

منطقه حساس در بازار سکه 08 مه 2024

منطقه حساس در بازار سکه

قیمت سکه امامی در معاملات نقدی دیروز ۵۰۰ هزار تومان ریزش کرد. تحلیل‌گران می‌گویند بازار در منطقه حساسی قرار گرفته که برای معامله مناسب نیست. آن‌ها می‌گویند تا تکلیف فاندهای خبری مشخص نشود بازار با نوسان رفت و برگشتی چپ و راست می‌کند.

مرز صعود و نزول دلار 08 مه 2024

مرز صعود و نزول دلار

تحلیلگران فنی معتقدند مرز صعود و نزول قیمت دلار هرات در ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است. اگر نرخ دلار امروز بالای این سطح تثبیت دهد می‌تواند برای شکستن مرز مقاومت ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان تلاش کند و برعکس.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.