حساب دمو در آلپاری [آشنایی با بونوس های معاملاتی بروکر های فارکس]
حساب دمو در آلپاری [آشنایی با بونوس های معاملاتی بروکر های فارکس]
 حساب دمو در آلپاری برای معاملات مجازی راه اندازی شده که می توانید از آن برای ارزیابی استراتژی و بهبود مهارت ترید استفاده کنید.

در بازارهای مالی از جمله فارکس، می توان از حساب دمو برای شبیه سازی معاملات واقعی و تجربه فضای بازار بدون ریسک ضرر کردن استفاده کرد. آلپاری یکی از بهترین بروکر های جهان است که حساب دمو را به کاربران خود ارائه می دهد. اما آیا با نحوه افتتاح حساب دمو در آلپاری آشنایی دارید؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا علاوه بر پاسخ به این سوال، ویژگی های حساب دمو Alpari را نیز بررسی کنیم.

افتتاح حساب دمو در آلپاری؛ بدون ضرر کردن در الپاری معامله کنید!

برای یادگیری نحوه افتتاح حساب دمو در آلپاری در صورتی که پیشتر ثبت نام را انجام داده اید نیازی به مراحل اضافی نبوده و می توانید به راحتی با چند کلیک طبق مراحل زیر اقدام به معامله در حساب دمو در آلپاری نمایید. این کار تنها چند دقیقه از وقت شما را لازم دارد.

مرحله اول – ورود به مای آلپاری

مرحله ی اول ثبت نام حساب دمو در آلپاری ورود به کابین شخصی آلپاری است، میبایست بروی گزینه ی افتتاح حساب کلیک نمایید.

مرحله دوم – افتتاح حساب دمو در آلپاری

سپس گزینه ی نوع حساب را به مجازی تغییر داده و حساب دمو معاملاتی آلپاری را انتخاب کنید.

پیش از انتخاب گزینه ی افتتاح حساب، میتوانید موجودی اولیه مورد نظر خود را وارد نمایید تا حساب دمو شباهت بیشتر به شرایط حساب ریل آلپاری پیدا کند.

بررسی ویژگی ها و قابلیت های حساب دمو در آلپاری برای معامله گران!

در بروکر آلپاری، هرکسی می تواند حساب دمو ایجاد کند و این کار نیازی به احراز هویت ندارد. تمام معامله گران پس از ثبت نام می توانند حساب آزمایشی خود را داشته باشند و با آن به انجام معاملات دمو بپردازند. در ادامه به چندی از ویژگی های حساب دمو در آلپاری اشاره می کنیم:

  • امکان تجربه فضای مشابه معاملات واقعی و آشنایی با آن ها؛
  • انجام معاملات و استفاده از استراتژی ها و تکنیک ها بدون ریسک از دست رفتن سرمایه و دارایی؛
  • آشنایی بدون چالش و خطر با پلتفرم های معاملاتی متاتریدر ۴ و ۵؛
  • دسترسی به ابزارهای تحلیل و پیش بینی بازار؛
  • عدم وجود محدودیت زمانی در حساب آزمایشی آلپاری.

انواع حساب دمو در بروکر آلپاری؛ چند مدل حساب دمو در الپاری وجود دارد؟!

حساب های دمو در آلپاری

به طور کلی ۴ مدل حساب دمو در بروکر آلپاری وجود دارد که برای استفاده از آنها نیازی به احراز هویت ندارید.

 حساب دمو فارکس آلپاری، نسخه آزمایشی حساب های معاملاتی این بروکر است. بنابر این تنوع حساب دموی آلپاری با حساب های واقعی این کارگزاری تفاوتی ندارد و بنا به وب سایت alpari، این بروکر ۴ حساب دمو ارائه می دهد که می توانید مراحل آن را در ثبت نام حساب دمو آلپاری طی کنید.

از حساب های معاملاتی آلپاری که در قالب حساب دمو در آلپاری ارائه می شوند، میتوان به حساب های زیر اشاره داشت:

  • حساب دمو نانو آلپاری
  • حساب دمو استاندارد آلپاری (متاتریدر ۴ و ۵)
  • حساب دمو ecn آلپاری (متاتریدر ۴ و ۵)
  • حساب دمو پرو ای سی ان آلپاری

آیا می دانستید به راحتی می توانید حساب های دمو آلپاری را شارژ کنید؟! این تنها یکی از موضوعاتی است که درخصوص اکانت دمو در الپاری باید بدانید؛ پیشنهاد می کنیم پیش از افتتاح حساب، حتما مقاله های آموزش افتتاح حساب دمو در آلپاری، نحوه شارژ حساب دمو آلپاری، نقد و بررسی بروکر آلپاری، نحوه ساخت ربات آلپاری در متاتریدر، حساب دمو باینری آپشن آلپاری، بهترین حساب دمو در فارکس برای ایرانیان و… را در رسانه های موثق و معتبر ازجمله آموزش صفر تا ۱۰۰ فارکس و باینری آپشن – سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers، بروکر اکسپلورر BrokerXplorer، مای اف ایکس بوک Myfxbook و دیگر سایت ها مطالعه کنید.

آیا بونوس فارکس به حساب های دمو تعلق می گیرد؟!

بونوس فارکس قابلیت یا ویژگی ای است که بعنوان ابزار تبلیغاتی از سوی بروکر های فارکس ارائه می شود. بونوس یا پاداش در فارکس مبلغی است که بعنوان درصدی از واریز اولیه و یا بعنوان پاداش ثبت نام فارکس (بسته به سیاست های بروکر!) بعنوان اعتبار به حساب معامله گران انتقال داده می شود. بونوس در بروکر های فارکس انواع متعددی دارد، به همین نسبت نیز شرایط دریافت بونوس فارکس نیز به مراتب متنوع و در برخی موارد دشوار بنظر می آید.

با توجه به اینکه بونوس نوعی اعتبار از طرف بروکر محسوب می شود و پول خود شخص را الزاما درگیر نمی کند، می توان از آن برای کسب تجربه در شرایط بدون ریسک استفاده کرد؛ شما می توانید از بونوس اهدا شده توسط کارگزاری در معاملات خود بهره ببرید و در صورت موفقیت، سود حاصل از آن معاملات را برداشت کنید. با این حال بونوس به حساب دمو تعلق نمی گیرد و برای دریافت این پاداش از حساب های معاملاتی واقعی استفاده کرده و مراحل احراز هویت را طی کنید.

نظر کارشناس درخصوص حساب دمو در آلپاری و نتیجه گیری

در این مقاله با چگونگی افتتاح حساب دمو در آلپاری آشنا شدیم، انواع آن را شرح دادیم و ویژگی های حساب آزمایشی در این کارگزاری را بررسی کردیم. اگر به دنبال تجربه فضای واقعی معاملات بدون ریسک به خطر انداختن پول و سرمایه هستید، حساب دمو بهترین گزینه برای شما است. آلپاری به عنوان یکی از بروکرهای محبوب در میان کاربران ایرانی، امکان ایجاد و استفاده از این نوع حساب را به تمام معامله گران ارائه می دهد. حالا شما به ما بگویید، آیا از حساب دمو در آلپاری استفاده خواهید کرد؟! از اینکه تا پایان این مقاله همراه ما بودید سپاسگزاریم.

منابع: آموزش صفر تا ۱۰۰ فارکس و باینری آپشن – سیگنال، استراتژی و ریبیت تاپ بروکر ایران irantopfxbrokers – وب سایت رسمی بروکر آلپاری alpari.com – فارکس ساجست Forexsuggest

سوالات متداول

حساب دمو چیست؟

حساب دمو بستری برای انجام معاملات با دارایی مجازی جهت یادگیری و کسب تجربه است.

آیا برای ایجاد حساب دمو در آلپاری به طی کردن فرآیند احراز هویت نیاز است؟

خیر؛ پس از ثبت نام اولیه می توانید حساب دمو خود را بسازید.

آیا می توان موجودی حساب دمو آلپاری را شارژ کرد؟!

بله؛ می توانید موجودی حساب دمو در بروکر آلپاری را به طور نامحدود شارژ کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]