جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 39876
  • 05 نوامبر 2023 - 14:12
  • 129 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تحلیل بلندمدت قیمت دلار از نظر معامله‌گران

تحلیل بلندمدت قیمت دلار از نظر معامله‌گران
تحلیل بلندمدت قیمت دلار از نظر معامله‌گران

اکوایران: مرز حمایتی مهم دلار هرات در کانال ۴۹ هزار تومان، ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است که پس از جنگ غزه نتوانسته از دست بدهد. این مرز حمایتی در مرز کانال ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان، کف خط روند صعودی بلندمدت دلار است که معامله‌گران تصور می‌کنند تا این سطح از دست نرود همچنان قیمت بر مدار صعود است.

بازار ارز و سکه پس از افزایش در انتهای هفته قبل، با شروع هفته جدید کاهشی شدند. قیمت دلار که در روز پنجشنبه با افزایش وارد کانال ۵۲ هزار تومان شده بود پس از سخنرانی سید حسن نصرالله در پشت‌خط جمعه کاهشی شد.

بازار ارز هرات در روز شنبه در ۵۱ هزار و ۵۷۰ تومان شروع به کار کرد و جو فروش در پشت‌خط جمعه در روز بعد ادامه داشت و همین موضوع باعث شد تا قیمت دلار با کاهش به کف کانال ۵۱ هزار تومان برود. قیمت دلار هرات در پشت خط شنبه با کاهش کانال ۵۱ هزار تومان را از دست داد و در ۵۰ هزار و ۹۴۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات در روز شنبه در ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان بازگشایی کرد و با کاهش در ۱۴ هزار و ۵۰ تومان بسته شد. قیمت تتر هم مثل سایر بازارها کاهش خود را از پشت خط جمعه شروع کرد و به حوالی ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان رسید. در روز جمعه قیمت تتر نزدیک به ۸۰۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و برای همین در روز شنبه کاهش آن‌چنانی نداشت و در حوالی ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان معامله می‌شد.

معامله‌گران معتقدند با کاهش قیمت دلار در روز شنبه قیمت‌ها به مرز حمایت رسیدند. اگر قیمت دلار امروز بالای ۵۰ و ۹۰۰ تومان تثبیت دهد، می‌تواند دوباره وارد کانال ۵۱ هزار تومان شود. در این صورت قیمت دلار مرز مقاومتی ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان را پیش‌رو خواهد داشت. اما اگر قیمت دلار حمایت ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان را از دست بدهد حمایت بعدی ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود که در صورت از دست رفتن این سطح، فروشنده در بازار زیاد خواهد شد و قیمت دلار به صورت هیجانی می‌تواند وارد کانال ۴۹ هزار تومان شود.

مرز حمایتی مهم دلار هرات در کانال ۴۹ هزار تومان، ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان است که پس از جنگ غزه نتوانسته از دست بدهد. این مرز حمایتی در مرز کانال ۴۹ تا ۵۰ هزار تومان، کف خط روند صعودی بلندمدت دلار است که معامله‌گران تصور می‌کنند تا این سطح از دست نرود همچنان قیمت بر مدار صعود است. گروهی از معامله‌گران نیز معتقدند چارت دلار در حال تشکیل الگوی برگشتی است که اگر تکمیل شود شاهد کاهش بیشتر در بازار خواهیم بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.