کوینکس اولین ویدیوی برندش را منتشر می‌کند: تفسیر هاوینگ بیت‌کوین و فلسفه «کمتر ولی باارزش تر»
کوینکس اولین ویدیوی برندش را منتشر می‌کند: تفسیر هاوینگ بیت‌کوین و فلسفه «کمتر ولی باارزش تر»
صرافی جهانی رمزارز کوینکس، در 2 مارس مصادف با 12 اسفند، اولین ویدیوی تبلیغاتی‌اش را، که در آن برای رویداد هاوینگ بیت‌کوین در سال 2024 لحظه‌شماری می‌کند، منتشر کرد.
فهرست خبر اقتصادی کوینکس اولین ویدیوی برندش را منتشر می‌کند: تفسیر هاوینگ بیت‌کوین و فلسفه «کمتر ولی باارزش تر»

این تبلیغ سینمایی ۲ دقیقه‌ای، با عنوان Coin In CoinEx، این نقطه عطف مهم صنعت رمزارز را از لنز فلسفه برند کوینکس به نمایش می‌گذارد. پیرو تبلیغات ویدیویی قبلی آن‌ها در فضای باز اینترنت، در نهایت می‌توانیم نگاهی به نسخه کامل این ویدیوی تبلیغاتی رمزآلود کوینکس بیندازیم.

خط داستان این ویدیو مأموریت برند کوینکس را از میان لنز هاوینگ بیت‌کوین منتقل می‌کند

این ویدیوی تبلیغاتی ۲ دقیقه‌ای سفر تحول‌آفرین کوینی را به تصویر می‌کشد که سفرش را همچون کوینی معمولی شروع کرد و در ادامه فراز و نشیب‌های زندگی واقعی را تجربه کرد. این کوین وارد دنیای وب۳ کوینکس می‌شود و به بیت‌کوین ارتقا می‌یابد و ماجراجویی‌های جدیدی را در این بعد جدید، که برای این کوین‌ها طراحی شده است، آغاز می‌کند. در نهایت، بیت‌کوین متحول‌شده بازمی‌گردد تا به همه علاقه‌مندان به رمزارزها کمک کند تا به رؤیاها و آزادی مالی خود دست یابند.

این ویدیو یک کار نمایشی بازاریابی تبریک به خود نیست و شامل ادای احترام کوینکس به دستاورد مهمی است که چشم‌انداز آتی رمزارزها را شکل خواهد داد. این‌گونه به نظر می‌رسد که این صرافی امیدوار است که با تسهیل و در دسترس قرار دادن معاملات رمزارزها برای همگان (از طریق کاهش موانع ورود و مشارکت کاربران بیشتری از همه سطوح)، نقشی اساسی در پذیرش رمزارزهای اصلی داشته باشد.

مواردی که بر راحتی، حرفه‌ای بودن و سادگی تأکید دارند

آن‌چنان‌که هایپو یانگ، مدیرعامل کوینکس، پس از انتشار این ویدیو در توییتر به اشتراک گذاشته است، اخلاق پشتوانه هاوینگ بیت‌کوین با ارزش‌های برند قدیمی کوینکس (یعنی کاهش موانع ورود به حوزه رمزارزها، تقویت پذیرش جریان اصلی، و تسهیل تجربه معاملاتی کاربران همه سطوح) مطابقت دارد.

همچنان که هایپو یانگ در توییت‌هایش اشاره کرده است، صحنه‌های سراسر این ویدیو بر تعهد کوینکس به فلسفه «کمتر ولی باارزش تر» (Less in more) در بررسی، فهرست‌بندی، خدمات‌دهی و ارائه زیرساخت‌های امنیتی محصولات تأکید دارند. در زمینه توسعه محصول، تلاش کوینکس بر بهینه‌سازی مداوم است. این صرافی، در زمینه فهرست‌ بندی دارایی‌های جدید، ضمن انجام تحقیقات، تحلیل و ارزیابی دقیق محصولات، برای ارائه پروژه‌های با کیفیت بالا به سرمایه‌گذاران، اصول کیفیت، سرعت و جامعیت را مد نظر قرار می‌دهد. بنابراین، می‌توانیم بگوییم که کوینکس عزم و تعهدش را برای حفظ ارزش «حرفه‌ای‌گری» در اکوسیستم کوینکس از منظر محصولات، خدمات، فهرست‌بندی توکن‌ها و بازاریابی در این ویدئو به نمایش گذاشته است.

با نگاهی دقیق‌تر، می‌توانیم تأثیر حمایت «کمتر ولی باارزش تر» کوینکس را در همسویی محصولات، خدمات و فلسفه برندش با اخلاق پشت هاوینگ بیت‌کوین مشاهده کنیم. اگرچه هاوینگ مستلزم کاهش پاداش استخراج در کوتاه‌مدت است، ولی ارزش بیت‌کوین را در بلندمدت افزایش می‌دهد. به طور مشابه، کوینکس، با ساده‌سازی پیچیدگی، تجربه کاربری واضح‌تر و کارآمدتری را ایجاد و برندش را متمایز می‌کند. ادغام خلاقانه مفهوم هاوینگ در سراسر این ویدیو نشان می‌دهد که چگونه رویکرد «کمتر ولی باارزش تر» کوینکس، با تأکید بر راحتی، امنیت و دسترسی، نقش هاوینگ را در تقویت توسعه بیت‌کوین به نمایش می‌گذارد. درست همان‌طور که هاوینگ بیت‌کوین را در آینده تقویت می‌کند، ارزش‌های برند کوینکس مثل تسهیل معاملات رمزارزها نیز به رشد بلندمدت و پذیرش رمزارزهای اصلی کمک می‌کنند.

با افزایش پیش‌بینی‌ها درباره هاوینگ بعدی بیت‌کوین، کوینکس نیز از رویکردی غیرمتعارف برای افزایش هیجان حول این رویداد مهم رمزنگاری استفاده می‌کند. این صرافی در حال آماده شدن برای تغییر الگویی است که آینده صنعت رمزارزها (یعنی Coin in CoinEx) را شکل خواهد داد. ویدیوی Coin in CoinEx کوینکس را در این اینجا مشاهده کنید. جادوی کوینکس را خوتان ببینید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]