ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران
ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران
محمدمهدی اسدی، مجری برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران و مدیرعامل شرکت ایده تجارت هرمس خبر داد و گفت: ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران در اردیبهشت ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.
فهرست خبر اقتصادی ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران

    به نقل از ستاد برگزاری این نمایشگاه این رویداد که بزرگترین رویداد سالانه سرمایه پذیری و سرمایه گذاری تخصصی در حوزه فرانچایز کشور می باشد، با حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی ایرانمال برگزار می گردد.

    اسدی ادامه داد: از آنجا که فرانچایزینگ سهم بسزایی در در تولید ناخالص ملی کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته دارد و یکی از کارآمدترین ابزارهای رشد کسب و کار و ایجاد رونق اقتصادی شناخته می شود، بعد از پنج دوره برگزاری موفق نمایشگاه های توسعه کسب و کار و فرانچایز در تهران، اکنون ششمین نمایشگاه بصورت تخصصی در حوزه فرانچایز برگزار می گردد.

    ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران

    وی همچنین افزود ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز از ۱۱ الی ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی ایرانمال از ساعت ۱۴ الی ۲۱، میزبان سرمایه گذاران و علاقه مندان در این حوزه خواهد بود.

    نسترن صفوی مدیر پروژه برگزاری نمایشگاه های تخصصی فرانچایز، برگزاری این دوره از نمایشگاه را بسیار متفاوت تر از دوره های قبل دانست و گفت استقبال فرانچایزِرها برای حضور در ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران از دوره های قبل چشم‌گیرتر بوده است.

    ایشان همچنین به حضور برندهای ترک در نمایشگاه اشاره داشت و اذعان کرد این نمایشگاه با حضور مشاوران، مجریان و مراکز آموزش فرانچایزینگ، برندهای پوشاک، صنایع غذایی، کافی شاپ ها، فست فودها، رستوران­ها و فروشگاه­های زنجیره ای، مولتی برندها، شرکت­های صاحب برند، جواهرفروشی ها، لوازم خانگی، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی، آموزشگاه ها و دانشگاه ها، آزمایشگاه ها، انتشارات، کتابفروشی ها و وکلا برگزار می گردد.

    مجری برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی فرانچایز ایران از برگزاری کنفرانس بین المللی فرانچایز با حضور صاحبین برندهای معتبر داخلی و خارجی، مدیران ارشد سازمانها و شرکتها با سخنرانی میهمانان طراز اول بین المللی، مقامات دولتی و مدیران عالی رتبه بخش خصوصی و معرفی برندهای پیشرو در صنعت فرانچایز وهمچنین کارگاه هایی با عناوین مختلف زیر نظر انجمن فرانچایز ایران خبر داد و گفت کنفرانس بین المللی فرانچایز در روز اول نمایشگاه و بعد از افتتاحیه برگزار خواهد شد.

    علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص شرکت در پنل های تخصصی این رویداد و ثبت نام جهت حضور در نمایشگاه می‌توانند به سایت www.hermesbi.com مراجعه نمایند.

    ✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
    [کل: 1 میانگین: 5]