اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تهرانی
اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تهرانی

رزمایش کمک مومنانه با اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان تهران در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، رزمایش کمک مومنانه با اهدای ۴۰۰ سری کمک جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان تهران ظهر امروز در جوار حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، سردار ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران برگزار شد.
 

اهدای 400 سری جهیزیه به نوعروسان تهرانی

 

سید ابوالفضل پرپنچی در این مراسم اظهار کرد: رزمایش اهدای جهیزیه با همکاری سپاه و کمیته امداد و با کمک های مردم و خیران انجام شد. این کار متوقف نمی شود و مشارکت ادامه دارد و در ماه های آینده نیز انجام خواهیم داد.

وی گفت: کمیته امداد استان تهران از ابتدای سال تا کنون یک هزار سری جهیزیه با ارزشی بالغ بر ۲۳ میلیارد تومان اهدا کرده و امروز اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه برای زوج های جوان را با مشارکت سپاه برگزار کردیم.
 

اهدای 400 سری جهیزیه به نوعروسان تهرانی

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران بیان کرد: تعدادی از این زوج های جوان تحت پوشش کمیته امداد هستد و برخی نیز تحت پوشش نیستند و از طرق دیگر شناسایی شده و در لیست اهدای جهیزیه قرار گرفته اند و اکنون هیچ زوجی پشت نوبت نداریم.

پرپنچی خاطرنشان کرد: زوج های جوان پس از ازدواج نیز حمایت می شوند، تا ۶ ماه تحت پوشش کمیته خواهند بود و بابت اشتغالزایی آنها نیز اقدام می کینم.
 

اهدای 400 سری جهیزیه به نوعروسان تهرانی

 

در این رزمایش، مراسم عقد یک زوج جوان به طور نمادین برگزار و از طرف مسؤولان حاضر در جلسه هدایایی به این زوج اهدا شد همچنین همه ۴۰۰ زوج، یک سفر مشهد مقدس نیز از سپاه سید الشهدا(ع) هدیه گرفتند.  

 

 

پایان پیام/ ۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]