روزانه ۱۰۰ الی۱۵۰ تن گوشت یارانه‌ای در تهران توزیع می‌شود
روزانه ۱۰۰ الی۱۵۰ تن گوشت یارانه‌ای در تهران توزیع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: روزانه ۱۰۰ الی۱۵۰ تن گوشت یارانه‌ای به منظور تنظیم بازار هدف و تامین نیاز مصرف کننده در سطح استان توزیع می‌شود.

جبرائیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص میزان تولید گوشت قرمز و مرغ در تهران اظهار کرد: استان تهران با دارا بودن ۸ هزار و ۴۰۳ واحد دامداری، دارای حدوداً ۸ میلیون رأس از انواع دام سبک و سنگین می‌باشد که سالانه ۴۴ هزار تن گوشت قرمز و  ۲۴هزار تن گوشت مرغ درسطح استان تهران تولید می شود.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ الی۱۵۰ تن گوشت یارانه‌ای به منظور تنظیم بازار هدف و تامین نیاز مصرف کننده توزیع می‌شود، گفت: همچنین با هدف گذاری فعالسازی واحدهای نیمه فعال و راکد از سال گذشته و بازگشت چند واحد تولیدی با همکاری زنجیره‌های تولید، افزایش میزان جوجه ریزی و درنتیجه افزایش میزان تولید مرغ گوشتی مورد انتظار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با همکاری بسیج اصناف، بازار توزیع کالاهای اساسی کشاورزی از جمله گوشت قرمز و مرغ را تحت نظر دارند و با نظارت مستمر از هرگونه سودجویی و تخلف جلوگیری می کنند.

برادری تصریح کرد: در ایام خاص مثل شب یلدا، روزهای پایانی سال و ماه های محرم و صفر که مصرف مردم بالاتر می رود رصد بازار تشدید می‌شود، در همین رابطه از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۲۲ هزار بازرسی از واحدهای عرضه مرغ و گوشت در سطح تهران انجام شده که برای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد به دلیل رویت تخلف برگه جریمه صادر و این واحدها بیش از ۹۳۳ میلیارد ریال جریمه شدند.

وی با بیان اینکه گران فروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار و عرضه خارج از شبکه عمده تخلفاتی است که بازرسان در گشت های خود از بازار کشف کرده‌اند، ابراز کرد: ۱۳۷ برگه گزارش نیز در خصوص عرضه خارج از شبکه از سوی بازرسان صادر شده است که درصورت مشاهده عرضه در بازار آزاد به عنوان خارج شبکه متخلفان جریمه شده و در تعزیرات تا ۱۰ برابر قابل افزایش است و در صورت تکرار پلمب می‌شوند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]