مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرری برگزار شد
مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرری برگزار شد

همزمان با فرارسیدن ۹ دیماه روز بصیرت، مراسمات گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور در شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، همزمان با فرارسیدن ۹ دیماه سالروز حماسه مردم بصیر و انقلابی ایران در شکست فتنه آمریکایی صهیونیستی سال ۸۸، مراسمات گرامیداشت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت همزمان با سراسر کشور باحضور مردم مؤمن و انقلابی و مسؤولان در شهرستان ری آغاز شد.

در همین راستا و به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ری، مراسم گرامیداشتی با عنوان حماسه ۹ دی و روشنگری باحضور رؤسای ادارات و جمعی از نمازگزاران و مردم شریف شهرری در محل مسجد فاطمه الزهرا(س) در میدان نماز شهرری برگزار شد.
 

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرری برگزار شد

 

در این مراسم که با حضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشداران، شهرداران، رؤسای ادارات و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان ری و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، حجت الاسلام علیزاده مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران در سخنانی به بیان برخی از ابعاد فتنه های شکل گرفته در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به شکل گیری فتنه های مختلف و با اهداف متفاوت از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا زمان حال اظهار کرد: تمامی این اقدامات خبیثانه و خطرناک دارای لایه های مختلف بوده که بر اثر آنها شناخت حق و باطل برای عامه جامعه سخت و دشوار شده و دشمنان با برنامه ریزی سعی می کردند از مذهب، اقوام و مقدسات استفاده کنند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: دشمنان ملت ایران بویژه آمریکای جنایتکار و حکومت دست نشانده آن یعنی رژیم صهیونیستی پس از آنکه در میدان جنگ و نبرد راهی از پیش نبرده و مشاهده کردند نمی توانند از راه نظامی ایران را به زانو در آوردند با خباثت تمام شروع به فتنه انگیزی در میان جامعه اسلامی کرده که به لطف خداوند و کمک ائمه اطهار و به برکت وجود نورانی مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز تا به امروز تمامی این فتنه و نیرنگ های آنها خنثی و بی اثر شده است.
 

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرری برگزار شد

 

 لازم بذکر است در انتهای این مراسم و باحضور مسئولین از مادر مکرمه شهید والامقام حسین غلام کبیری از شهدای مظلوم فتنه ۸۸ در شهرری تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]