مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهر اندیشه برگزار شد
مراسم گرامیداشت ۹ دی در شهر اندیشه برگزار شد

مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی با حضور جمعی از خانواده معظم شهدا و مردم ولایت مدار و شهید پرور شهر اندیشه و مسؤولان در مصلی امام علی(ع) شهر اندیشه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی با عنوان روز بصیرت و میثاق امت و ولایت با حضور امام جمعه اندیشه، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی(ع)، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهر اندیشه و شهرستان شهریار، جمعی از خانواده معظم شهدا و مردم ولایت مدار و شهید پرور شهر اندیشه در مصلی امام علی(ع) شهر اندیشه برگزار شد. 

 حجت الاسلام سنجری امام جمعه چهاردانگه در سخنرانی این مراسم با اشاره به تجربیات ارزنده انقلاب اسلامی در یوم الله ۹ دی اظهار کرد: این نظام متعلق به مردم است و مردم در بزنگاه‌های مختلف تاریخی از آن دفاع و در مقابل هر فتنه‌ای سینه سپر کردند و راز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران نیز تکیه‌گاه عظیمی به نام امت غیور و قهرمان ایران تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی بوده است.

وی گفت: ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی در ۹ دی ثابت کرده‌اند که هیچگاه فریب فتنه‌های رنگارنگ دشمن را نمی‌خورند و گوش به فرمان رهبر خود در مقابل دسیسه‌های دشمنان و استکبار جهانی خواهند ایستاد.

امام جمعه چهاردانگه ضمن عرض تسلیت شهادت سید رضی موسوی و همچنین نزدیک شدن به چهارمین سالگرد سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی سرباز انقلاب و تربیت شده مکتب خمینی(ره) بود که توانست به عنوان قهرمانی بلامنازع و سربازی جان بر کف رشادت‌ها و جانفشانی‌های بسیاری از خود نشان دهد و دلیری و شجاعت ایرانیان را باری دیگر به جهانیان نشان دهد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]