۳۰۰ جشن میلاد کوثر در استان تهران برگزار می‌شود
۳۰۰ جشن میلاد کوثر در استان تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران از برگزاری ۲ هزار برنامه متنوع فرهنگی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: ۳۰۰ جشن میلاد کوثر توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در سطح استان تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سرهنگ مجید امیرعبدالهیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با هفته بزرگداشت مقام زن، بیش از ۲ هزار برنامه متنوع فرهنگی تدارک دیده شده و بیش از ۳۰۰ جشن میلاد کوثر توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تلاقی هفته بزرگداشت مقام زن با سالروز شهادت سردار سلیمانی و هفته مقاومت، گفت: در این راستا شعار این هفته خطاب به سردار دل‌ها «این سرزمین شیرزنان است، قهرمان» نامگذاری شده و اغلب برنامه‌ها با محوریت مادران و همسران شهدا برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: ۸ یادواره شهرستانی شهدای زن، ۱۰ همایش شهرستانی مادران قهرمان‌پرور، فضاسازی فرهنگی با محوریت هویت زن مسلمان، برگزاری ۴۵۰ همایش و نشست با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم از برنامه‌های این هفته است.

امیرعبدالهیان، پیاده‌سازی و بومی‌سازی سخنان مقام معظم رهبری در حوزه زن و خانواده در قالب‌های محتوایی مختلف، تجلیل از مادران و همسران شهدا و زنان نخبه، کارآفرین و مادران چند فرزند را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن عنوان کرد.

وی بیان کرد: به‌منظور بزرگداشت این ایام برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده و هدف اصلی این است که سبک و سیره زندگی خانوادگی و فردی حضرت فاطمه(س) تبیین و به‌عنوان الگوی موفق در جامعه ساری و جاری شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران در پایان با اشاره به جایگاه زن زن در اسلام تصریح کرد: فلاسفه و دانشمندان غرب از گذشته تا به امروز دیدگاه‌ و نظریات زن ستیزانه بسیاری داشتند و اغلب بر علیه جامعه زنان جنایات متعددی صورت گرفته است.

پایان پیام/۶۷۰۶۲


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]