قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف، کفش و آجیل کشور است
قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف، کفش و آجیل کشور است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: شهرستان قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف و کفش و آجیل کشور است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، مراسم گرامی‌داشت دهه بصیرت با حضور معاون اقتصادی استاندار تهران، سرپرست فرمانداری قرچک، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر مسؤولان و مردم روستای داودآباد این شهرستان در مسجد حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد.

محمد علی مهری، معاون استاندار تهران در این مراسم ضمن تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت گذشته همه امور را به برجام گره زده بود و شاهد مرگ روزانه ۷۰۰ نفر بر اثر کرونا بودیم.

وی با بیان اینکه‌ مردم در تابستان شاهد قطعی برق روزانه بودند، گفت: با کم کاری دولت گذشته در حوزه انرژی، چالش‌های کمبود برق و گاز تبدیل به بحران شده بود.

معاون اقتصادی استاندار تهران تورم‌های سنگین را حاصل یک دهه کم‌کاری دولت‌ها دانست و افزود: برای اولین بار در سال‌های اخیر شاهد رشد اقتصادی هشت درصدی و کاهش تورم بودیم.

علی مهری در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان قرچک تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شهرستان قرچک در حال تبدیل شدن به قطب کیف و کفش و آجیل کشور است. 

یک‌ونیم میلیون تومان درآمد ماهانه با نیروگاه‌های خورشیدی

وی توسعه مشاغل خانگی را یکی از برنامه‌های مدیران خواند و بیان کرد: در نظر داریم با استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی کوچک مقیاس ۵ کیلوواتی در پشت بام خانه‌های روستایی، صاحبخانه ماهیانه یک و نیم میلیون تومان درآمد کسب کند.

در پایان این مراسم که در هفته بصیرت افزایی صورت گرفت  از سردیس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]