خبر مهم درباره رتبه بندی معلمان ورودی ۹۸ در آموزش و پرورش
خبر مهم درباره رتبه بندی معلمان ورودی ۹۸ در آموزش و پرورش

آخرین خبر درباره رتبه بندی نو معلمان ورودی دانشگاه فرهنگیان ۹۸ منتشر شد.

به گزارش نبض بازار، درخواست پیگیری رتبه‌بندی معلمان جدیدالورود ، ورودی ۹۸ دانشگاه فرهنگیان، ماده ۲۸ در سایت کارزار مطرح شد.

در این درخواست درباره رتبه بندی معلمان جدید آمده است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

وزیر محترم آموزش و پرورش

رئیس محترم کمیسیون آموزش مجلس

با سلام

همانطور که مستحضرید آموزش و پرورش سنگ زیر بنای هر کشوری است و یکی از شاخصه‌های پیشرفت کشورها نظام تعلیم و تربیت پایه می‌باشد که متأسفانه در دهه‌های اخیر در کشور ما هم در بعد سرانه و کیفیت آموزش دانش‌آموزان و هم معلمان که رکن اصلی مدرسه هستند، مورد غفلت واقع شده است.

شأن والای معلمی که شغل نیست و هنر است، می‌طلبد که معلمان به دور از فقر و تنگدستی زندگی کنند تا به فکر فرزندان این مرز و بوم باشند نه به فکر شغل‌های دوم و سوم که بتوانند با مطالعه و فراغت بیشتر به فکر پیشرفت علمی و فرهنگی خود و فرزندان ایران باشند.

بیش از ده سال از تصویب طرح رتبه‌بندی و همسان‌سازی حقوق معلمان با سایر دستگاه‌های اجرایی می‌گذرد، ولی متأسفانه هنوز این طرح به اجرا در نیامده است. خواهشمند است ترتیبی اتخاذ فرمایید که اجرای این طرح هر چه سریع‌تر فراهم و بدون هیچ شعار و حاشیه‌ای اجرا شود و همچنین با توجه به سخنان خلاف قانون رتبه‌بندی وزیر محترم آموزش و پرورش که بیان کردند لازمه رتبه‌بندی معلمان یک سال سابقه تدریس است، در حالی که طبق قانون رتبه‌بندی معلمان، رتبه‌بندی شامل همه معلمان می‌شود و هرگونه عملکرد خلاف این قانون مغایر با قانون تثبیت شده رتبه‌بندی بوده است؛ بنابرین ما معلمان خواستار رسیدگی به صدور فوری نگارش احکام رتبه‌بندی معلمان ورودی ۹۸ فرهنگیان و نومعلمان ماده ۲۸ با توجه قانون رتبه‌بندی می‌باشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]