دشمن هرچه دشمنی کند، مسیر ما روشن تر خواهد شد
دشمن هرچه دشمنی کند، مسیر ما روشن تر خواهد شد

امام جمعه قرچک گفت: حجاب و عفاف را یک ارزش بالا در جامعه است که مادر تمامی ارزش ها را عفت و حجاب قلمداد نمود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه قرچک در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی نمازجمعه اظهار کرد: خداوند به کسانی که به دنبال هدایت هستند نظر دارد، صرف دعا کردن ما را به جایی نمی رساند، خواستن و طلب نیاز از خداوند خوب است اما به شرطی که یک حرکت و یک همتی هم توأمان با آن وجود داشته باشد.

وی گفت: ما به دنبال رسیدن به سعادت هستیم در تکاپوی به دست آوردن رزق و روزی آخرت هستیم، باید تلاش کرد تا به نتیجه رسید، مثل کسب سرمایه های دنیوی، اینکه بنشینیم و فقط دعا کنیم فایده ندارد بلکه همت و تلاش لازم است.

امام جمعه قرچک افزود: برای آخرت و ساختن دنیای ابدی انسان باید همچنان که برای کسب ثروت در این دنیا تلاش میکند برای آخرت نیز تلاش کند و در مسیر هدایت قرار گیرد تا اینکه مورد نظر خداوند تعالی قرار گرفته شود.

اسماعیلی اضافه کرد: معنویت و انسانیت در جامعه زهرایی موج می زند، پایبندی به ارزش ها مخصوصا ارزشی که دشمن همیشه از آن هراس داشته و دارد، ارزشی که مادر تمامی ارزش ها است و آن حجاب و عفت است.

امام جمعه قرچک بیان کرد: حجاب و عفاف همان چیزی که از بدو صدر اسلام و از آغازین روز ندای توحیدی مراجع اعزام و امام عظیم شأن و سپس از سوی تمام امت حزب الله طنین انداز شد.

اسماعیلی ادامه داد: سه عامل مهم در شناخت حق و حقیقت اهل صبر بودن، اهل بینش و بصیرت، اهل دانش و آگاهی است؛  اگر کسی حق شناس باشد اما صبر نداشته باشد نمی‌تواند در مسیر حق بماند، همچنین اگر کسی بصیرت نداشته باشد یقینا موفق نخواهد شد.

وی با اشاره به حمله تروریستی کرمان خاطرنشان کرد: هفته ای نمی شود که تیم های مختلف در جاهای گوناگون کشور با نیت شرارت دستگیر و شناسایی نشوند، اگر بدانیم هر لحظه باید درود بفرستیم، به بصیرت، آگاهی، اطلاعات بالای نیروی های امنیتی، نظامی و انتظامی که شبانه روز در تلاش هستند.

امام جمعه قرچک در ادامه عنوان کرد: مردم خود خوب می دانند دشمن ساکت و آرام نمی نشیند، در جمع های صدها هزار نفری گوشه ای اگر اتفاق ناگوار بیفتد قطعا مشکلاتی برای ما به وجود خواهد آمد ولی می بینیم که بیشتر مراسمات ما با امنیت هرچه تمام تر برگزار می شود.

وی تاکید کرد: نمازهای جمعه، جماعت، مراسمات ملی و مذهبی، راهپیمایی ها هزار مجالس و محافل در سراسر کشور، به برکت هوشیاری نیروهای امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی ما در اوج امنیت و سلامت برگزار می شود و ما از آنان ممنون و سپاسگزاریم.

اسماعیلی تصریح کرد: دشمن بداند، هرچه دشمنی کند، هم مسیر ما روشن تر خواهد شد، هم بصیرت ما بیشتر می شود و نیز وحدت ملت تقویت و افزایش پیدا خواهد کرد و بداند با این وحشی گری ها کار به جایی نخواهد برد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]