نقشه تشکیل یک اسرائیل دیگر به دست حاج قاسم نقش بر آب شد
نقشه تشکیل یک اسرائیل دیگر به دست حاج قاسم نقش بر آب شد

امام جمعه موقت ورامین گفت: دشمنان از حاج قاسم کینه دارند چرا که نقشه دشمنان برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم نقش بر آب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ورامین  بعد از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: ولادت فاطمه زهرا سلام الله علیه فرصتی مهم  برای توجه به جایگاه و کرامت بانوان است، چرا که فاطمه زهرا (س) الگو تمام زنان عالم است، فاطمه زهرا  نمونه بارز یک مادر بود که در تربیت فرزندان زحمات زیادی کشید.

 وی با بیان اینکه بهترین الگو برای بانوان حضرت زهرا (س) است، گفت: این مساله باید در تمام ابعاد مورد توجه قرار گیرد، چرا که دشمنان تصمیم دارند، کرامت زنان مسلمان را مخدوش کنند. 

قدوسی نژاد افزود: حضرت زهرا(س) الگوی برجسته و شاخصی برای بانوان در همه تاریخ و جغرافیای جهان است، این الگو بودن نکته‌ای نیست، که تنها شیعیان به آن اذعان داشته باشند، بلکه وقتی منابع تاریخی و روایی را بررسی می‌کنیم با نمونه‌های بسیاری مواجه می‌شویم که حتی علمای غیر شیعی اعم از دانشمندان اهل سنت و حتی بزرگان مسیحیت و سایر ادیان به آن اشاره کرده‌اند. 

امام جمعه موقت ورامین سپس در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این شهر ادامه داد: جنایت وحشیانه عمال استکبار در کرمان و شهادت عده‌ای از مردم عزیز ملت را عزادار کرد، این واقعه تأسف بار را به مقام معظم رهبری و خانواده‌های شهدا تسلیت می‌گوییم. 

وی بیان کرد: گروهک کثیف داعش مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفته است. این گروهک از حاج قاسم و جبهه مقاومت سیلی محکم خورده است.

قدوسی نژاد تصریح کرد: گروهک داعش همیشه به فکر انتقام از ملت ایران هستند، دشمنان از حاج قاسم کینه دارند، نقشه دشمنان برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم نقش بر آب شد و بر همین اساس از زائران او کینه به دل دارند.

امام جمعه موقت ورامین خاطرنشان کرد: جنایت حرم شاهچراغ فراموش نشده و هرگز فراموش نمی‌شود، ولی این گروهک مفلوک و حامیان آمریکایی و اسرائیلی آنها بدانند نزد ملت‌ها منفور هستند و اگر فکر می‌کنند با این جنایات می‌توان در عزم و اراده ملت ایران خللی وارد کرد کور خوانده اند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]