اعلام فوری درباره تعطیلی مدارس تهران
اعلام فوری درباره تعطیلی مدارس تهران

عضو هیئت بازرسی استان تهران با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در استان تهران، گفت: احتمال تعطیلی مدارس در فردا وجود ندارد و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در اول صبح مشکلی برای حضور در مدارس و ادارات وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین مسعود بهرامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری انتخابات الکترونیک در شعب این حوزه انتخابیه اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخابات در استان تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود، به نظر می‌رسد تا حدود دو ساعت پس از انتخابات امکان شمارش آرا اعلام و نتایج اعلام شود.
وی در پاسخ به این پرسش که احتمال تعطیلی فردا وجود دارد یا خیر، ابراز داشت: خیر، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در اول صبح فردا مشکلی برای حضور در مدارس و ادارات وجود نخواهد داشت.
عضو هیئت بازرسی انتخابات استان تهران در ادامه گفت: اگر شرایط به گونه‌ای باشد که نیاز به تصمیم گیری در این زمینه وجود داشته باشد از سوی وزارت کشور اعلام خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر اخلال در فعالیت‌های اداری و آموزشی روز شنبه نداریم.

۲۳۳۲۳۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]