موسسه حسابگرنوین چه خدماتی ارائه می دهد؟
موسسه حسابگرنوین چه خدماتی ارائه می دهد؟
امروزه اهمیت مالیات بر هیچ کسی پوشیده نیست خصوصاً در سال‌های اخیر جهت گیری دولت ها در افزایش درآمدهای مالیاتی و کاهش اتکا به درآمدهای نفتی بسیار چشمگیر است. احتمالا" شما هم در اطرافیان خود با اشخاصی که صاحب کسب و کار بوده و نگرانی‌هایی در مورد مالیات را دارند مشاهده می‌کنید.

راه چاره برای رفع این نگرانی چیست؟

آیا تعطیل کردن کسب و کار یا کاهش درآمدها به جهت ترس از مالیات بیشتر راهگشاست؟

یا طبق روش‌های سنتی کار خود را ادامه دهیم و برای پرداخت مالیات به چانه زنی متوسل شویم؟

راه سومی که ممکن است به فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کار پیشنهاد شده باشد، آن فرار مالیاتی است؟

باید بدانید که هیچ کدام از این موارد درمان مشکل مالیات نیست.

امروزه موضوعات مالیاتی جدیدی به طور قابل ملاحظه ای گسترش یافته است. که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • مالیات بر تراکنش‌های بانکی
  • تشکیل پرونده‌های مالیاتی برای کلیه دارندگان دستگاه کارتخوان و درگاههای پرداخت اینترنتی
  • مالیات اشخاص فعال در شبکه‌های اجتماعی
  • اخذ مالیات از کسب و کارهای اینترنتی
  • مالیات رمز ارزها
  • طرح موضوع مالیات بر جمع درآمد
  • اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان

پرداخت مالیات

در کشورهای توسعه یافته مالیات کاملا جا افتاده و برای اغلب مردم هیچگونه نگرانی ندارد. هر شخصی که درآمدی دارد اعم از اینکه حقوق بگیر باشد و یا کسب و کاری داشته باشد می‌داند تا چه سطح از درآمد باید چقدر مالیات پرداخت نماید. همچنین اگر درآمد آن بیشتر باشد مالیات بیشتری خواهد پرداخت کرد. پرداخت مالیات و روشهای آن در نظام مالیاتی کشورهای توسعه یافته بسیار شفاف‌تر و قابل پذیرش‌تر از کشور ماست. اما به دلیل قوانین متعدد و در برخی موارد مبهم و متناقض و نیز اعمال سلیقه های متعدد شاهد مطالبه مالیات های متفاوتی از دو نفر که شغل و درآمد یکسانی دارند هستیم.

در متن قوانین دستورالعمل‌ها، بخشنامه‌ها و آرای صادره از مراجع در خصوص موضوع مالیات فرصت‌های بسیاری در جهت جلوگیری از پرداخت مالیات‌های ناعادلانه پیش بینی شده است . اما متاسفانه اغلب برخلاف قوانین اجرا می‌شود.

موسسه حسابگرنوین

بارها آزموده ایم که پیشگیری بهتر از درمان است و هزینه آن نیز به مراتب کمتر از علاج درد می باشد. و در موضوع مالیات نیز این موضوع صدق می کند. بهترین راه چاره برای توسعه کسب و کار و مدیریت هزینه‌های مالیات پرداختی و کاهش مالیات‌ها استفاده از افراد متخصص در امر مالیات است . به دلیل افزایش دغدغه های مالیاتی مردم شرکت حسابگر نوین ارائه دهنده خدمات تخصصی در موضوع مالیات اقدام به راه اندازی سایت اینترنتی و صفحه مجازی در پلتفرم اینستاگرام به جهت ارائه آموزش های لازم و اطلاع رسانی و نیز تعامل با مخاطبان خود نموده است.

هدف از راه اندازی سایت اینترنتی ارائه خدمات آموزشی در قالب مقالات ، فایل های ویدیویی و پادکست پاسخ به سوالات مخاطبان می باشد.

آقای عباس وکیلی موسس و مدیرعامل موسسه حسابگر نوین دارای تجارب مطلوب در دفاع از منافع مودیان محترم در حوزه های مختلف مالیاتی در سراسر کشور بوده و در این مسیر پاسخگوی نیاز مودیان محترم می‌باشد. هوشمندی صاحبان سرمایه در بهره گیری از تخصص وکیل مالیاتی می تواند باعث تداوم و پیشرفت فعالیتهای اقتصادی گردد. بنابراین در صورت استفاده از وکیل مالیاتی می توانید با هزینه های بسیار کمتر کسب و کارتان را ایمن نموده و از پرداخت مالیات های ناعادلانه جلوگیری نمایید.

یک مشاور مالیاتی با تسلطی که بر قوانین دارد کلیه راهکارهای مطلوب در جهت کاهش مالیات را به شرکتها و اشخاص حقیقی ارائه می دهد. اما وکیل مالیاتی در جهت کاهش مالیات پس از ابلاغ برگ تشخیص یا برگ مطالبه مالیاتی اقدامات خود را شروع می نماید.

وکیل مالیاتی چه وظایفی دارد؟

استفاده از خدمات وکلای مالیاتی راهی برای رسیدگی کردن به امور مالیاتی است. شرکت‌ ها و اشخاص به علت اینکه نسبت به قوانین پیچیده مالیات آگاهی کافی ندارند جهت کاهش دادن هزینه‌ های مالیاتی خود از کمک وکلای مالیاتی استفاده میکنند.

در ادامه به برخی از وظایف وکلای مالیاتی اشاره می کنیم.

  • ارائه خدمات تخصصی نظام مالیاتی
  • مشاوره در خصوص کلیه موضوعات مرتبط با مسائل مالی و مالیاتی
  • ارائه مشاوره در خصوص تنظیم دفاتر قانونی
  • تحقیق و بررسی و تحلیل موضوعات به روز مالیاتی
  • بررسی و رسیدگی به امور حساب ها و تراکنشهای بانکی
  • کنترل و بررسی موضوعات حسابداری و هشدار در خصوص تاثیر آن در مالیات
  • ارائه راهکارهای لازم جهت کاهش بدهی مالیاتی
  • ارائه اطلاعات و آخرین قوانین مالیاتی

مدیریت موسسه حسابگرنوین

مدیریت موسسه حسابگر نوین توسط آقای عباس وکیلی اداره می شود. ایشان بیش از ۲۵ سال سابقه فعالیت در حوزه مالی و مالیات داشته و با سمت مدیریت مالی در بخش دولتی و خصوصی همکاری نموده است. سوابق آقای وکیلی را از زبان خودشان جویا شدیم:

بنده فعالیت تمام وقت اداری خود را در سال ۱۳۷۶ به عنوان کارشناس امور مالی از بانک شروع کردم . سپس رئیس یکی از شعب بانک و در ادامه در جایگاه مدیر مالی در شرکت‌های دولتی و خصوصی در حوزه های نفت، سرمایه گذاری ، تولیدی و نیز سازمان مناطق آزاد خدمت نموده ام. سالها به عنوان مشاور مالیاتی بسیاری از فعالان اقتصادی بودم و در حال حاضر به صورت تخصصی فقط در موضوع مالیات در حال فعالیت بوده و مدیر عامل شرکت حسابگر نوین م باشم . این مجموعه در حال حاضر ارائه دهنده خدمات مالیاتی به صورت تخصصی می باشد.

بنده طی سالیان متعدد افتخار تدریس در دانشگاه را داشته ام. عضو جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران ، عضو انجمن های مختلف مالی و مالیاتی و همچنین  در حال حاضر مشاور مالیاتی تعداد زیادی از فعالان اقتصادی می باشم.

مدیریت موسسه حسابگرنوین

خدمات موسسه حسابگرنوین

  • ارائه مشاوره های مالیاتی
  • عقد قرارداد با صاحبان کسب و کار و فعالان اقتصادی جهت ارائه مشاوره مالیاتی سالانه
  • برگزاری دوره های آموزشی
  • برگزاری کارگاههای آموزشی مالیاتی برای سازمانها و شرکتها
  • راه اندازی و آموزش پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان
  • تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی عملکرد
  • تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده
  • تحریر لوایح دفاعیه جهت ارائه به هیئت های حل اختلاف مالیاتی
  • قبول وکالت مالیاتی اشخاص جهت پیگیری و دفاع از حقوق مودی در مراجع دادرسی

چه اشخاصی به خدمات مالیاتی نیاز دارند؟

به دلیل تراکم بالای پرونده های مالیاتی در مراجع دادرسی مالیاتی و نیز پیچیدگی های خاص در پرونده های مودیان، لزوم دفاع دقیق بر کسی پوشیده نیست. احقاق حق مودی و جلوگیری از پرداخت مالیاتهای مضاعف و ناعادلانه نیاز مبرم به مشاور و وکیل مالیاتی را آشکار می نماید. ثابت کردن حق مودیان مالیاتی در واقع روشی بسیار مهم برای حل مشکلات رایج در شرکت ها است. در چنین مواقعی نیاز است که فردی مجرب در مراجع حل اختلاف مالیاتی از مودی دفاع نموده و مانع از پرداخت مالیات بیشتر توسط وی شود. شیوه‌ی استفاده از خدمات وکیل مالیاتی به نحوه‌ی فعالیت مودی و نیاز ایشان بستگی دارد. در بسیاری از شرکتها یک مشاور دائمی در دسترس بوده و موضوعات مرتبط با مالیات را راهبری می نماید.

سخن پایانی

با توجه به آنچه در این فرصت گفته شد بهره گیری از وکیل مالیاتی جهت عدم پرداخت هزینه های مضاعف بر کسی پوشیده نیست. اشخاص و شرکتهای بسیاری نیاز به مشاوره مالی و مالیاتی در این زمینه دارند. موسسه حسابگر نوین ارائه دهنده خدمات تخصصی در زمینه مالیات با دارا بودن کارشناسان متخصص به رهبری آقای عباس وکیلی در حال ارائه خدمات تخصصی مالیاتی در سراسر کشور به هموطنان محترم می باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]