بهترین فیلم های ۲۰۲۴ – ۱۰ اثر مورد انتظار
بهترین فیلم های ۲۰۲۴ – ۱۰ اثر مورد انتظار
در جشنواره کن که به صورت سالانه برگزار می‌شود، شاهد اکراین فیلم‌های خارجی بسیار باشکوهی بوده‌ایم.

همچنین در جشنواره فجر ۱۴۰۲ نیز فیلم‌های بسیار هیجان انگیز و همچنین جذابی به اکراین رسیده‌اند. سینمای هر کشوری به دلیل داشتن تاریخی با قدمت کم یا زیاد با خاطرات فراوان می‌تواند ویژگی‌ها و جایگاه خاصی داشته باشد.

سینمای ایران با تاریخی کهن و با آثار هنری و مفهومی در جایگاه بسیار خاصی است. هم اکنون آثار ایرانی و خارجی بسیار زیادی با ژانرهای مختلف مورد توجه مخاطبان قرار گرفته‌اند و چه بسا اینکه بسیاری از آنها نیز جوایز بین المللی دریافت کرده‌اند. در ادامه به معرفی بهترین فیلم های ۲۰۲۴ می‌پردازیم تا شما نیز با برترین‌ فیلم‌های سال جدید آشنا شوید.

دختران بدجنس

دختران بدجنس، به عنوان یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۴ در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ به اکراین می‌رسد. کارگردانان این مجموعه آرتورو پرز و سامانتا جین، تا به کنون آثار محبوب و معروف بسیار زیادی را کارگردانی کرده‌اند. این ژانر کمدی و موزیکال ساخت کشور آمریکا است که فیلمبرداری آن در مارس ۲۰۲۳ آغاز شد.

با الهام از فیلمنامه‌ معروفی از تینا فی این مجموعه روایت می‌شود و چه بسا اینکه نقدهای مثبتی بر آن کرده‌اند. کیدی هرون شخصیت اصلی این داستان است که پس از ورود به مدرسه جدید عضو گروه پلاستیک شده و در همین گروه نیز به پسری به نام آرون ساموئلز علاقمند می‌شود.

چلنجرز

چلنجرز یکی از فیلمنامه‌های محبوب به کارگردانی لوکا گوادانینو با ژانری درام و ورزشی است. بازیگرانی همچون زندیا و جاش اوکانر در این فیلم بازی کرده‌اند. زندیا در نقش تاشی دانکن (یک تنیسور نابغه) اکنون مربیگری تنیس را به عهده دارد.

حال همسر ایشان تاشی، یکی از بازیکنان معروف تنیس است که در طول داستان تصمیم دارد مشکلات به وجود آمده را برطرف سازد. بهترین فیلم های ۲۰۲۴ هم اکنون توسط سایت‌های متعددی عرضه می‌شوند اما اگر کیفیت فیلم برای شما اهمیت دارد حتماً از سایت‌های معتبر آنها را دانلود کنید.

ددپول ۳

ددپول هیجان انگیزترین ژانر ابر قهرمانی است که در ۲۶ جولای ۲۰۲۴ مصادف با ۵ مرداد ۱۴۰۳ اکراین می‌شود. شان لیوای کارگردانی این اثر ابر قهرمانی را به عهده دارد و بازیگرانی همچون مورنا باکارین، رایان رینولدز و جنیفر گارنر در آن نقش آفرینی کرده‌اند.

شخصیت اصلی و بی‌نظیر داستان وید ویلسون یا ولورین باعث محبوبیت بیشتر این سری فیلم‌های ددپول می‌شوند. آثار ددپول معمولاً کوتاه هستند و با حضور بازیگران معروف نقطه ضعفی بر آن نیست. از زیبایی‌ها و نقاط قوت این اثر می‌توان به روایت داستانی جذاب و جدید اشاره کرد که خاطراتی دلنشین و نوآوری جدید برای طرفداران خود دارد. اگر از تماشای ددپول ۲ لذت برده اید، احتمالا طرفدار این فیلم نیز خواهید بود.

گلادیاتور ۲

اگر بخواهیم به یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۴ با ژانرهای تاریخی و اکشن اشاره کنیم، گلادیاتور ۲ قطعاً بهترین گزینه است. این مجموعه در ۲ آذر ۱۴۰۳ به کارگردانی ریدلی اسکات به اکران می‌رسد. از بازیگران محبوب این مجموعه می‌توان به پل مسکال، کانی نیلسن، دنزل واشنگتن و پدرو پاسکال اشاره کرد.

گلادیاتور ۲

الان همینم

اثر الان همینم یک ژانر موزیکال به کارگردانی دیو میرز است که بازیگرانی نظیر جنیفر لوپز و سوفیا ورگارا در آن بازی کرده‌اند. تاریخ اکراین این مجموعه با نام «این من هستم» در ۱۶ فوریه ۲۰۲۴ است و به عنوان یک داستان عاشقانه بسیار هیجان انگیز است.

این داستان را با توجه به یکی از بی‌نظیرترین آثار آلبوم جنیفر لوپز ساخته‌اند و شخصیت اصلی در این داستان سفری را به دنبال عشق سپری می‌کند. این من هستم روایت بسیار عجیبی دارد و همین ویژگی باعث جلب توجه مخاطب می‌شود. شما کاربران عزیز جهت دانلود فیلم جدید در سال ۲۰۲۴ ‌می‌توانید از سایت‌های معتبر کمک بگیرید.

ماموریت

ماموریت یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۴ اکشن و جاسوسی به کارگردانی کریستوفر مک کواری است. این مجموعه در ۸ تیر ۱۴۰۳ اکراین می‌شود و قطعاً یکی از هیجان انگیزترین فیلم‌های اکشن خواهد بود. بازیگران محبوب این مجموعه شامل وینگ ریمز، خیلی اتول، سایمون پگ و… هستند. این محصول جدید برای سال ۲۰۲۴ یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌هایی است که تام کروز در آن بازی می‌کند.

یک مکان آرام

یک مکان آرام که در ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ به اکران رسید، جزو ژانرهای ترسناک و پسا آخر زمانی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. بازیگرانی نظیر الکس ولف، لوپیتا نیونگو و جایمن هانسو در این مجموعه بی‌نظیر بازی کرده‌اند. مایکل سارنوسکی یکی از کارگردانان مشهور است که کارگردانی این مجموعه را نیز به عهده دارد.

در بخش اول روایت یک مکان آرام را شاهد هستیم که شامل یک قصه کوتاه؛ اما مفصل با هیجان و ترس و کمی دیالوگ است. از ویژگی‌های مثبت این داستان می‌توان به شخصیت پردازی عالی آن اشاره کرد که باعث شده به فیلمی فوق العاده جذاب و البته ژانری ترسناک و دلهره آور تبدیل شود. وجود هیولایی ترسناک، وحشت فیلم را بیشتر می‌کند و چه بسا رازهایی که در این داستان نهفته‌اند بسیار رمز آلود هستند. همچنین پیشنهاد میشود فیلم مکان ساکت قسمت ۲ را نیز دانلود و تماشا کنید.

سینمایی فسیل

یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۴ ایرانی که مورد توجه مخاطبان بسیار زیادی قرار گرفته، فیلم سینمایی فسیل است. این مجموعه در ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به اکراین رسید و کریم امینی کارگردانی آن را به عهده دارد. یک ژانر کمدی است که بازیگران معروفی نظیر بهرام افشاری، الناز حبیبی، الهه حصاری و … در آن بازی کرده‌اند.

محبوبیت این مجموعه به حدی زیاد است که درصد فروش آن به بیش از ۳۰۱۴ میلیارد می‌رسد و این اثر اکنون نیز جزو بهترین‌های سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود.

تمساح خونی

اگر علاقمند به بازی جواد عزتی هستید، باید اشاره کرد که تمساح خونی یکی از منحصر به فردترین فیلم‌ها به کارگردانی و بازی جواد عزتی است. تاریخ اکراین تمساح خونی در فروردین ۱۴۰۳ خواهد بود و قطعاً به عنوان برترین‌های ۲۰۲۴ نیز طرفداران زیادی خواهد داشت.

بی بدن

بی بدن با بازی بازیگران مشهور کشور نظیر الناز شاکردوست، سروش صحت و گلاره عباسی، یکی از بهترین فیلم های ۲۰۲۴ سینمای ایران است. بی بدن در فروردین ۱۴۰۳ اکراین می‌شود و یک ژانر جنایی و درام دارد. اگر به دنبال بهترین فیلمنامه‌های جدید ایرانی هستید، می‌توان به بی بدن اشاره داشت که مرتضی علیزاده آن را کارگردانی کرده است.

بی بدن در جشنواره فجر سال ۱۴۰۲ به نمایش گذاشته شد و افراد زیادی علاقمند تماشای آن هستند. این مجموعه روایت یک پرونده قضایی است که بر اساس اخبار رسمی به صورت مستقیم به پرونده جنایی دهه ۹۰ مربوط به قتل غزاله شکور به دست آرمان عبدالعالی اشاره دارد.

جمع بندی

فیلم‌ها یکی از بهترین آثاری هستند که با ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند. بسیاری از آنها آموزنده و برخی نیز جنبه سرگرمی دارند و چه بسا اینکه به دلیل کیفیت محتوا و شخصیت پردازی قدرتمند می‌توانند جوایز بین المللی دریافت کنند.

بسیاری از کاربران به دنبال سایت‌های معتبر جهت دانلود فیلم جدید هستند باید سایت‌هایی را انتخاب کرد که آثاری با کیفیت بالا را ارائه می‌دهند. شما کاربران عزیز می‌توانید همین حالا بهترین فیلم های ۲۰۲۴ را از این مجموعه معتبر با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه‌ترین هزینه دانلود کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 4 میانگین: 5]