قیمت بنزین در این تاریخ گران می شود | میزان افزایش قیمت مشخص شد
قیمت بنزین در این تاریخ گران می شود | میزان افزایش قیمت مشخص شد

یک نماینده مجلس اعلام کرد که قیمت بنزین به گونه‌ای افزایش خواهد یافت که تأثیری بر اقتصاد کشور و وضعیت معیشتی مردم نگذارد.

علی‌اصغر نخعی‌راد، نماینده مشهد و عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، اعلام کرد که در سال آینده قیمت بنزین افزایش خواهد یافت. وی توضیح داد که این افزایش بین ۱۵ تا ۲۰ درصد خواهد بود و کمتر از نرخ تورم در نظر گرفته شده تا فشار زیادی بر اقتصاد و مردم وارد نشود.

نخعی‌راد تاکید کرد که هر گونه تغییر در نرخ سوخت نیازمند اخذ مجوز از مجلس شورای اسلامی است و هیچ تصمیمی بدون رعایت قوانین و مقررات اتخاذ نخواهد شد.

او همچنین از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و به تصمیمات قانونی مجلس اعتماد کنند.

وی افزود که این افزایش قیمت به گونه‌ای خواهد بود که مردم تحت فشار اقتصادی قرار نگیرند و تاثیرات تورمی زیادی بر اقتصاد نداشته باشد.

او همچنین بر لزوم حفظ آرامش در جامعه تأکید کرد و خبر از عدم افزایش قیمت بنزین در سال جاری داد.

پیش از این سید محمد موحد نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی  در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

محمد-موحد-مجلس

‌بجای تزریق شایعه افزایش قیمت بنزین، واردات خودرو تسهیل شود تا زمینه رقابت و به تبع آن افزایش کیفیت تولیدات داخلی فراهم گردد .

محصول با کیفیت ضمن اینکه سبب رفاه و آرامش خانواده ها خواهد شد ، کاهش مصرف سوخت و هوای پاک را به دنبال خواهد داشت. ‎تصمیم کارشناسی و درست گرفته شود.

سیّد محمّد موحّد (زادهٔ ۱۳۳۱) روحانی شیعه و سیاستمدار ایرانی است که به عنوان نماینده دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و نایب‌رئیس اول کمیسیون اصل نود قانون اساسی فعالیت می‌کند.

 


منبع:

خبر آنلاین

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]