۴ نکته مهم در واردات خودرو از امارات برای ۲۰۲۴
۴ نکته مهم در واردات خودرو از امارات برای ۲۰۲۴
آیا خبر دارید که واردات خودرو از امارات تا کجا پیش رفته است؟ طبق آمار گرفته شده مربوط به سازمان واردات خودرو امارات، این کشور تقریباً حدود ۵۵ درصد حقوق و عوارض گمرکی را به خود اختصاص داده است!

این در حالی است که ماشین‌های سواری شامل ۷۵ درصد حقوق و عوارض گمرکی را شامل می‌شوند.

بحث گمرک خودرو که پیش می‌آید یاد پارکینگ خیلی بزرگی می‌افتیم پر از خودروهای لوکس! قطعاً همه شما هم در سال‌های اخیر نام کشور امارات را به‌عنوان یک کشور موفق اقتصادی به یاد می‌آورید. احتمالاً در جریان هستید که سرمایه گذاری در امارات برای کلیه سرمایه‌گذاران سراسر جهان بسیار موردتوجه قرار گرفته است.

بعد از مهاجرت به امارات متحده عربی، خرید خودرو به چالش خیلی مهمی تبدیل شده است؛ اما آیا کمپانی‌های مطرح تولید خودرو در امارات شعبه‌ای دارند؟ امروزه خودروهای پیشرفته جهان که چندین قرن سابقه دارند، شروع به تولید خودرو در امارات کرده‌اند تا صنعت خودرو در این کشور روزبه‌روز محکم‌تر شود.

۱٫ درک قوانین گمرکی

اولین نکته مهم در واردات خودرو از امارات این است که مرور قوانین گمرکی جنبه‌ای ضروری در واردات کالا دارد. شما موظف هستید که قوانین گمرکی امارات را به طور کامل بررسی و درک کنید. این قوانین ممکن است شامل اطلاع از کدهای تعرفه گمرکی، الزامات اسنادی و هرگونه محدودیت یا ممنوعیت درباره کالاهای خاص باشد.

۲٫ روش‌های حمل‌ونقل

انتخاب تکنیک‌های حمل‌ونقل بین‌المللی مناسب برای موفقیت تجارت واردات شما بسیار مهم و حائز اهمیت است‌. موقعیت استراتژیک دبی به‌عنوان مرکز حمل‌ونقل جهانی گزینه‌های گوناگونی مانند حمل‌ونقل دریایی، هوایی و زمینی را ارائه می‌دهد. هنگام تصمیم‌گیری درمورد بهترین روند حمل‌ونقل عواملی نظیر هزینه، سرعت و هویت محصولات خود را در نظر بگیرید.

۳٫ انتخاب محصول 

انتخاب محصولی مناسب تصمیمی بسیار ضروری است. تنوع فراوان محصولات دبی می‌تواند یک فرصت چالش‌برانگیز باشد. بررسی‌های بازار را شناسایی و کالاهایی که در بازار هدف شما مورد تقاضا هستند را انجام دهید.

به‌علاوه هنگام انتخاب تأمین‌کنندگان در دبی به کیفیت و قابلیت اطمینان توجه خاصی داشته باشید تا از عرضه پی‌درپی کالاهای باکیفیت بالا مطمئن شوید. دبی دارای ۲۷ منطقه آزاد تجاری است که مشوق‌های بخصوصی را برای شغل‌های مختلف ارائه می‌دهد.

این مناطق مزیت‌های مالیاتی، مالکیت ۱۰۰ درصد خارجی و ترفندهای ساده واردات و صادرات را ارائه می‌دهند؛ از این رو مزایای این مناطق را بررسی کرده و مشخص کنید که آیا آن‌ها با هدف‌های تجاری شما همخوانی دارند یا نه؟

۴٫ انطباق و مستندات

در زمینه واردات خودرو از امارات دبی، پایبند بودن به‌تمامی اسناد واردات و صادرات ضروری همچون مجوزها و گواهینامه‌ها دقت کنید‌. رعایت قوانین برای عملیات روان و جلوگیری از عوارض قانونی خیلی مهم است. جایگاه دبی به‌عنوان یکی از پیشتازترین مراکز تجاری جهان آن را به مقصد اصلی برای واردات کالا تبدیل کرده است.

از این رو خیلی مهم است که پرسودترین کالاهای وارداتی از امارات دبی را کامل بشناسید و بدانید که هر کشوری قوانین و مقررات خاصی برای تجارت بین‌المللی دارد. تحقیق و آماده‌سازی کامل قدم‌های اساسی برای اطمینان ‌یافتن از سودآوری سرمایه‌گذاری وارداتی شما از دبی و مطابقت با کلیه قوانین و چارچوب‌های مربوطه است.

چرا باید واردات خودرو از امارات؟

ثبت شرکت در امارات متحده یکی از بهترین و ایده‌آل‌ترین شرکت‌هایی است که شرایط را برای واردات ماشین از امارات فراهم می‌کند. آشنایی با اطلاعاتی که درمورد درصدهای فروش شرکت‌ها مطرح است، خالی‌ازلطف نیست!

واردات خودرو از امارات می‌تواند یک سرمایه‌گذاری سودآور برای کارآفرینانی باشد که به دنبال ورود به بازار جهانی هستند‌. دبی که معمولاً به‌عنوان مرکز تجاری پررونق در خاورمیانه شناخته شده، طیف وسیعی از محصولات را در دسته‌ها، برندها و همچنین مدل‌های مختلف ارائه می‌دهد.

این تنوع محصول فراوان، تعدادی از تجار و شرکت‌های ایرانی را به‌سوی کشف امکان واردات کالا از این شهر شلوغ مجذوب خودکرده است. از مزایای مهم و برتر برای واردات کالا از دبی امارات این است به دلیل نزدیک بودن دبی به ایران واردات از آنجا به‌صرفه بوده و با سود فوق‌العاده خوبی همراه است.

البته چندین مزیت دیگر هم در واردات خودرو و سایر کالاها از دبی وجود دارند که به هریک از آن‌ها اشاره‌ای می‌کنیم:

  • واردات کالا از دبی هزینه بسیار پایینی دارد.
  • برای خریدار اجازه مرجوع کردن کالا وجود دارد.
  • ترخیص کالا از دبی هزینه پایینی دارد.
  • کالاهای وارداتی از دبی خوشبختانه کیفیت خوبی دارد.
  • دبی واسطه واردات کالا از بسیاری کشورها به ایران است.

شرایط واردات خودرو از امارات چیست؟

آیا علاقه‌مند به اقامت در امارات و همچنین تمایل به واردات خودرو در این کشور هستید؟ قبل از اقدام به هر کاری باید شرایط و اطلاعات مربوط به واردات خودرو در این کشور را بدانید. واردکردن خودرو از امارات متحده عربی مانند سایر کالاها و محصولاتی که به‌آسانی می‌توانید آن‌ها را به کشور وارد کنید، نیست.

برای این کار لازم است تا درباره شرایط واردات خودرو از دبی امارات اطلاعات به‌روز و کاملی در اختیار داشته باشید. برخی از شرایط مهم واردات خودروهای امارات شامل موارد گفته شده زیر هستند:

  • فقط واردات خودروهای غیرآمریکایی از امارات مجاز هستند.
  • خودروهای وارداتی امارات می‌بایست حداکثر ۵ سال ساخت داشته باشند.
  • در واردات ماشین دست‌دوم از امارات، مدت‌زمان ترخیص آن به نسبت خودروی صفر بیشتر است.
  • خودروهای وارداتی باید حداکثر حجم موتور ۲۵۰۰ سی‌سی داشته باشند.
  • قیمت خودروهای وارداتی باید حداکثر ۲۰۰۰۰ دلار باشد.
  • منشأ ارز واردات خودرو از امارات دبی می‌تواند محل سرمایه‌گذاری‌های خارجی باشد.
  • واردکننده تا ۵ سال به هیچ وجه حق این را ندارد خودرو خود را بفروشد.
  • واردات ماشین کارکرده از دبی سقف ارزی نداشته و از منابع ارزی متفاوتی می‌توان ارز آن را تأمین کرد.

چه نوع خودروهایی می‌توانند از امارات دبی وارد شوند؟

برای واردات خودرو از امارات دبی به کشورهای دیگر معمولاً نیاز به رعایت‌کردن قوانین و مقررات خاصی دارید. این مقررات می‌تواند شامل محدودیت‌ها و فاکتورهای خاص برای انواع مختلف خودروها نظیر ماشین‌های کارکرده یا صفرکیلومتر، الکتریکی و… باشند.

همچنین ممکن است مقررات و محدودیت‌های مالی نظیر مالیات‌ها و هزینه‌های گمرکی هم وجود داشته باشد. اگر می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تر و جزئیات مربوط به خودروهای قابل واردات از دبی را کسب کنید، بهتر است به وب‌سایت‌ها و منابع مطمئن دولتی یا گمرکی مربوط به کشور مقصد خود مراجعه کنید.

ثبت شرکت در امارات متحده

سود و ضررهای واردات خودرو از امارات دبی چگونه بررسی می‌شود؟

واردات خودرو از دبی به ایران با سودها و ضررهایی همراه است که باید به‌دقت بررسی شوند. یکی از اصلی‌ترین سودها امکان دسترسی به خودروهای باکیفیت و مشخصه‌های دلخواه با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه است. از سوی دیگر این امکان وجود دارد که هزینه‌های گمرکی و مالیاتی باعث افزایش هزینه‌ها شود.

به‌علاوه توجه به نوع وضعیت فنی خودروها و اطلاعات جامع درباره معامله می‌تواند تا حدودی از زیان‌ها جلوگیری کند. افراد باید بازار و شرایط مالی را به‌دقت بررسی کنند و تصمیمات خود را طبق نکته‌های مهمی که در این مسیر وجود دارد، انجام دهند.

در کل با تحلیل دقیق و اطلاعات کامل می‌توان از واردات خودرو در دبی به ایران با نحو احسن و همچنین کمترین خطر بهره‌مند شد.

تعرفه گمرکی واردات خودرو از امارات چگونه است؟

تعرفه گمرکی ماشین‌های وارداتی از امارات دبی بسیار حائز اهمیت است. در این بخش قصد داریم اطلاعات مربوط به تعرفه‌های گمرکی برای خودروهای وارداتی از دبی را طبق مواردی که تهیه کرده‌ایم برای شما ارائه دهیم. تعرفه‌های گمرکی برای ماشین‌های وارداتی از دبی در سال ۲۰۲۴ به شرح جدول زیر است.

نوع خودرو توضیحات
خودروهای بنزینی با ظرفیت موتور زیر ۱۲۰۰ سی‌سی: ۴۵ درصد

با ظرفیت موتور ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی: ۷۵ درصد

با ظرفیت موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی: ۹۵ درصد

خودروهای هیبریدی ۱۶ تا ۴۵ درصد

 

گفته می‌شود که از این تعرفه‌ها و هزینه‌های جانبی برای واردات خودروها از دبی استفاده می‌شود. به‌علاوه هزینه‌های جانبی دیگری هم برای واردات خودروها از دبی وجود دارد که به شرح موارد زیر هستند:

  • هزینه حمل‌ونقل: مبلغ بین ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان برای جابه‌جایی خودرو از دبی به ایران
  • هزینه انبارداری: در صورت لزوم به انبارداری در دبی، هزینه‌ای در حدود ۱۰ تا ۲۰ دلار روزانه
  • هزینه بیمه: مبلغی مابین ۱۰ الی ۲۰ میلیون تومان برای بیمه خودروی وارداتی
  • هزینه قانونی: از جمله هزینه‌های ثبت سفارش، معاینه فنی و پلاک‌گذاری با مبلغ تقریبی ۲۰ نیلیون تومان

واردات خودرو گذر موقت از دبی چگونه است؟

ممنوع بودن شرایط واردات خودرو از امارات دبی به کشور بین سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ اینگونه ایجاب می‌کرد که خودروهای خارجی با پلاک گذر موقت در ایران رفت‌وآمد کنند؛ البته اخذ مجوز گذر موقت مربوط به شرایط و قوانین خاصی و با وجود تایید قانون واردات خودرو، همچنان باید رعایت شوند.

افرادی همچون ایرانیان مقیم خارج از کشور، ساکنان مناطق آزاد، مسافران غیرمقیم و سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند از پلاک گذر موقت برای اتومبیل‌هایشان استفاده کنند که:

  • جواز بین‌المللی (کارنه دو پاساژ) را از ادارات جهانگردی کسب کنند.
  • به مدت حداکثر ۱ ماه از خودرو با این پلاک استفاده کنند.
  • واردات خودرو از امارات امکان تقاضای تمدید دوباره مجوز گذر موقت را ندارد.
  • مسافران غیرمقیم قبل از درخواست مجوز، کمتر از ۳ ماه مقیم خارج ایران باشند.

علاوه‌برآن افرادی که قصد خرید خودرو در امارات دارند به دلیل قیمت مناسب‌تر و تنوع بیشتر در مدل‌ها و برندها به این کشور سفر می‌کنند؛ اما بر اساس محدودیت‌های وارداتی اتومبیل‌ها به ایران این افراد ترجیح می‌دهند خودروی خود را به‌صورت موقت وارد کرده و در ایران از آن استفاده کنند.

به دنبال آن این امکان هم وجود دارد که افراد خودروی خود را پس از مدت مشخصی به امارات برگردانند و به فروش برسانند و در نتیجه هزینه‌های ماشین وارد شده تا حدودی تأمین می‌شود.

این روش به کسانی که به‌صورت موقت در ایران ساکن هستند و به خودرویی نیاز دارند این اجازه را می‌دهد تا ماشینی را به‌صورت موقت وارد کرده و پس از اتمام مدت موقت آن را به امارات بازگردانند.

چرا واردات خودرو دست‌دوم از امارات؟

بدون شک همیشه همه تاجران در حوزه واردکردن ماشین‌های صفرکیلومتر از دبی امارات فعال نیستند. اغلب آن‌ها علاقه زیادی به واردکردن خودروهای دست‌دوم و کارکرده دارند. این تجارت همانند واردات خودروهای آکبند یا به‌اصطلاح صفر نیازمند داشتن یک‌سری اطلاعات جدید در مورد قوانین مربوط به این تجارت است.

بنابراین، به دلیل متفاوت‌بودن قیمت چشمگیری که بین خودروهای نو و دست‌دوم وجود دارد، بازار واردات اتومبیل دست دو از دبی در طول این سال‌ها پیشرفت خیلی خوبی داشته؛ به‌گونه‌ای که در بازار امارات ماشین دست‌دوم کمیاب شده است.

میزان مالیات بر ارزش‌افزوده خودرو چقدر است؟

این مالیات در هنگام خریدوفروش خودرو باید پرداخت و طبق ارزش ماشین انتخاب شود. در سال ۲۰۲۴ نرخ مالیات بر نقل و جابه‌جایی خودرو به شرح زیر است.

مالیات بر نقل‌وانتقال خودرو

مالیات بر نقل‌وانتقال خودرو باید در هنگام خریدوفروش خودرو پرداخته و همچنین بر اساس ارزش خودرو تعیین شود. بودجه مالیات بر نقل‌وانتقال خودرو در سال ۲۰۲۴ در جدول زیر ارائه شده است.

نرخ مالیات ارزش خودرو
۲ درصد تا ۱ میلیارد تومان
۳ درصد ۱ تا ۲ میلیارد تومان
۴ درصد ۲ تا ۳ میلیارد تومان
۵ درصد بیش از ۳ میلیارد تومان

مالیات بر خودروهای لوکس

این مالیات بر خودروهایی با قیمت بیش از ۳ میلیارد تومان تعلق می‌گیرد و ارزش آن هم ۱ درصد است. مثلا درصورتی‌که قیمت خودرویی سواری ۲ میلیارد تومان باشد، مالیات بر نقل و انتقال آن ۶۰ میلیون تومان(۲ درصد از ۲ میلیارد تومان) و مالیات بر لوکس بودن آن ۲۰ میلیارد تومان(۱ درصد از ۲ میلیارد تومان) است.

لازم به ذکر است که این مالیات بر ارزش‌افزوده خودرو توسط اداره امور مالیاتی دریافت می‌شود و می‌توان از طریق سامانه مالیات بر ارزش‌افزوده سازمان امور مالیاتی اقدام به پرداخت آن کرد.

جزئیات گارانتی خودروهای وارد شده از امارات

بدون شک جزئیات مربوط به ضمانت‌نامه خودروهای وارد شده از دبی ممکن است بسته به تولیدکننده و مدل خودرو فرق داشته باشد. برخی از ماشین‌های وارداتی دبی امکان دارد دارای گارانتی کارخانه باشند که شامل تعمیرات و خدمات پس از فروش نیز می‌شود.

این ضمانت‌نامه شرایط و مقررات خاص خود را دارد و هم اینکه می‌تواند شامل محدودیت‌ها و موارد تعیین شده‌ای؛ مانند مدت‌زمان یا محدودیت‌های جغرافیایی باشد.

درصورتی‌که می‌خواهید جزئیات بیشتری درباره ضمانت‌نامه خودروهای وارداتی از دبی بدانید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً با تولیدکننده یا نماینده مجاز محلی خودرو تماس بگیرید یا به وب‌سایت رسمی تولیدکننده مراجعه کنید.

روش‌های واردات خودرو از امارات و دبی

برای واردات خودرو از دبی به ایران انتخاب روش مناسب حمل‌ونقل مانند دریا، زمین و هوا مسئله‌ای حیاتی است. واردات از طریق دریا اصولاً اقتصادی‌تر بوده؛ ولی زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. حمل‌ونقل هوایی سریع‌تر است؛ اما هزینه بالایی دارد و انتخاب روش به‌فوریت، هزینه و موقعیت جغرافیایی مقصد بستگی دارد.

مثلاً اگر زمان برایتان اهمیت دارد، احتمالاً حمل‌ونقل هوایی گزینه مناسبی برایتان باشد. علاوه. ر آن برای کاهش هزینه‌ها واردات از طریق دریا پیشنهاد داده می‌شود؛ بنابراین تصمیم به روش حمل‌ونقل مناسب بر اساس نیازها و شرایط مختلف اجتناب‌ناپذیر است.

خرید خانه در امارات

مراحل واردات خودرو از امارات متحده عربی

کسانی که ویزای طلایی امارات را دارند و می‌خواهند به‌منظور اقامت راحت‌تر در امارات خودرو خریداری کنند، بهتر است از شرایط و اطلاعاتی در مورد این حوزه به‌خوبی آگاهی داشته باشند. قبل از واردات خودرو باید در مورد مراحل موردنیاز برای این امر صحبت کنیم.

مرحله اول؛ دریافت کارت بازرگانی

در ابتدا برای واردات خودرو به کارت بازرگانی نیاز دارید. فرقی نمی‌کند که یک یا چندین دستگاه خودرو باشد. شرایط دریافت کارت بازرگانی اشخاص حقیقی و حقوقی عبارت‌اند از:

  • سن افراد حداقل ۲۳ سال داشته باشد.
  • داشتن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت دائم از خدمت برای آقایان ضروری است.
  • مدرک حداقل دیپلم نیاز است.
  • داشتن ۳ سال فعالیت تجاری و تأیید ۲ نفری که کارت بازرگانی دارند.
  • دفتر یا به‌اصطلاح دفاتر قانونی و ارائه اظهارنامه ثبتی الزامی است.
  • مدرک کسب در حوزه بازرگانی باید ارائه شود.
  • عدم شغل تمام‌وقت یا اینکه در ارگان‌های دولتی و قوای ۳ گانه دولت نباید استخدام شده باشید.
  • محکومیت کیفری در هر ضمیمه‌ای نباید داشته باشید.
  • نباید چه به تقصیر و چه تقلبی ورشکست شده باشید.

مرحله دوم؛ قرارداد با نمایندگی واردات خودرو

در این مرحله باید با نمایندگی موردنظر برای واردات خودرو از امارات متحده عربی قرارداد ببندید تا خودرو پس از واردات شامل خدمات پس از فروش شود‌. درضمن بعد از قرارداد با نمایندگی، مدارک باید به سازمان و صنعت ارائه داده شود.

مرحله سوم؛ اقدام حضوری

در این مرحله باید به‌صورت حضوری اقدام کنید. بااین‌حال برای مراجعه حضوری باید به امارات بروید؛ چون به دلیل درخواست بالای خودرو نمایندگی‌های رسمی صادرات ندارند. برای خرید خودرو باید حتماً به چندین نمایشگاه و نمایندگی سر بزنید و با فروشندگان مختلفی مشورت کنید.

در این فروشگاه‌ها خودروهای مختلف با آپشن‌های زیادی وجود دارند؛ پس برای بررسی این خودروها باید دقت زیادی به خرج دهید.

مرحله چهارم؛ ثبت سفارش واردات خودرو

در مرحله چهارم واردات خودرو از امارات باید ثبت سفارش واردات خودرو را انجام دهید‌. درخواست‌کنندگان در ۲ مرحله باید ثبت سفارش انجام دهند. در مرحله اول متقاضی پس از ثبت کدی ۸ رقمی را دریافت می‌کند. در مرحله دوم باید شماره شاسی ماشینی که قصد واردات آن را دارید در سامانه سفارش خودرو وارد کنید.

چنانچه خودروی موردنظر فاکتورهای لازم را داشته باشد، نمایندگی آن گواهی لازم را صادر کرده و درصورتی‌که مورد تأیید نباشد، مراحل قبل نیز منقضی می‌شود. بعد از تأییدیه نمایندگی به‌صورت اتوماتیک یک کد ۸ رقمی برای گمرک ارسال می‌شود و در پایان این مرحله مجوز واردات خودروی موردنظر به متقاضی داده می‌شود.

مرحله پنجم؛ حمل‌ونقل ماشین

این مرحله مربوط به جابه‌جایی ماشین است. در این مرحله شما می‌توانید خودروی خود را به دو صورت تحویل بگیرید:

  • بخش اول واگذاری خودرو بر اساس قرارداد FOB
  • بخش دوم تحویل خودرو طبق قرارداد CFR

مرحله ششم؛ ترخیص خودرو

در مرحله ششم واردات خودرو از امارات باید تشریفات ترخیص ماشین از گمرک را انجام دهید. در این بخش کلیه هزینه‌هایی درخواست‌کننده باید بپردازد، انجام شود. این هزینه شامل موارد گفته شده زیر هستند:

  • هزینه کامل خودرو
  • مالیات و هزینه‌های مربوط به بازرگانی
  • هزینه حمل‌ونقل و بیمه خودرو
  • حقوق ورودی یا ID برای ماشین‌هایی که زیر ۲ هزار سی‌سی حقوق ورودی ۴۵ درصد و برای خودروهایی که بالای ۲ هزار سی‌سی هستند، حقوق ورودی ۵۵ درصد است.
  • پرداخت مالیات بر ارزش افزود یا VAT که رقم آن مساوی است با ۹ درصد جمع ارزش سیف و حقوق ورودی
  • پرداخت عوارض هلال‌احمری‌ها H که برابر است با ۵.۰ درصد حقوق ورودی
  • پرداخت هزینه‌های جانبی دیگر همانند هزینه استاندارد، هزینه THC و هزینه بازدید ماشین

مرحله هفتم؛ پلاک‌کردن خودرو

بر اساس قوانین خودروهایی با مصرف ۶ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر، برای ماشین‌های ۶ تا ۱۰ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر و همچنین برای خودروهای بالای ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر این مدل خودروها فرسوده هستند و ازرده‌خارج می‌شوند.

عوارضی که باید به دولت پرداخته شود برابر است با ۱۰ درصد ارزش سیف ماشین و مابقی هزینه‌های پلاک ماشین شامل مالیات و عوارض شماره‌گذاری و هزینه مفاصاحساب مالیاتی است.

واردات خودرو از امارات دبی چقدر هزینه دارد؟

واردات خودرو از امارات دبی به ایران همواره با گزینه‌های مختلفی همراه است که تحقیقات دقیق در مورد آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است‌. این هزینه‌ها شامل مالیات‌ها، گمرک‌ها، هزینه‌های جابه‌جایی و روش انتخابی حمل خودرو هستند.

مالیات و گمرک‌ها بخش مهمی از هزینه‌های واردات بوده که طبق ارزش و نوع خودرو متفاوت هستند. با توجه‌کردن به این جزئیات افراد می‌توانند پیش‌بینی کنند که چه میزان هزینه‌ها برای واردات خودرو از امارات دبی به ایران خواهد بود و بهترین تصمیمات مالی را بگیرند‌.

گرفتن پاسپورت دومینیکا

با افدل گروپ سفری خوش و مطمئن را تجربه کنید!

اگرچه تعداد متقاضیان برای مهاجرت در سالیان اخیر روبه‌افزایش بوده است، ولی همواره وجود سؤالات و نگرانی‌های زیاد در حوزه اخذ ویزای دبی، ویزای توریستی دبی، مهاجرت به دبی و… از یک ‌طرف و عدم وجود منبعی مطمئن برای پاسخگویی درست به ابهامات و راهنمایی‌های صحیح از طرف دیگر موجب بلاتکلیفی بسیاری از علاقه‌مندان به مهاجرت شده است.

از این رو مؤسسه مهاجرتی افدل گروپ حول پاسخ به این نیازها شکل‌گرفته و همواره کوشیده تا با به‌کارگیری کارشناسان مجرب مهاجرتی همراهی مطمئن برای همه متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور باشد.

تیم افدل همچنین فعالیت حرفه‌ای خود را با سابقه ۱۰ساله و ضمن داشتن پرونده‌های موفق و متعدد در زمینه گرفتن پاسپورت دومینیکا، خرید خانه در امارات و… در تمامی پروسه مهاجرت آغاز کرد و همیشه همراه شما بوده و حضور مستمر در کنار شما بزرگواران باعث افتخار مجموعه افدل است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]