اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ دوام باتری برای گوشی موبایل بسیار مهم است. ماندگاری باتری نیز موضوعی است که همیشه مورد بحث قرار می‌گیرد، مخصوصاً وقتی صحبت از تفاوت گوشی های سری a و s سامسونگ می‌شود. از آنجایی که مدل‌های خانواده گلکسی اس در کلاس بالا رده قرار می‌گیرند پس شارژدهی و سرعت […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛ دوام باتری برای گوشی موبایل بسیار مهم است. ماندگاری باتری نیز موضوعی است که همیشه مورد بحث قرار می‌گیرد، مخصوصاً وقتی صحبت از تفاوت گوشی های سری a و s سامسونگ می‌شود. از آنجایی که مدل‌های خانواده گلکسی اس در کلاس بالا رده قرار می‌گیرند پس شارژدهی و سرعت شارژ مطلوبی دارند.

سامسونگ در زمینه ماندگاری عمر باتری گوشی‌های سری a فوق‌العاده عمل کرده و باتری‌های توانمندی در دل آنها تعبیه می‌کند؛ برای مثال گوشی A۲۱s از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری بهره برده که شارژدهی بسیار خوبی دارد. اساساً باتری های بکار رفته در گوشی های خانواده ای توانمند هستند.

در مورد عمر باتری فقط صحبت از ظرفیت آن نیست، بلکه پردازنده بکار رفته در گوشی هم تأثیر زیادی در عملکرد بهتر آن دارد. نسخه‌های سری a به لطف پردازنده‌های خود با معماری ۸ تا ۱۱ نانومتری انرژی کمی مصرف می‌کنند. با این حال، باتری‌های سری a یک قدم عقب‌تر از سری s هستند، زیرا همان طور که می دانید هنوز هم پیشرفته‌ترین پردازنده‌ها متعلق به خانواده s هستند.

در بازار موبایل قیمت گوشی  Galaxy A۵۴ ۵G دو سیم کارت مبلغ ۱۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت گوشی  Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت مبلغ ۵۸,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت گوشی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار موبایل تهران روزانه به سرویس “موبایل” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع گوشی سامسونگ
مدل ظرفیت دوربین / مگاپیکسل قیمت / تومان
 Galaxy A۵۴ ۵G دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۵۰

۱۵,۰۰۰,۰۰۰

Galaxy A۱۴ دو سیم کارت ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایت ۵۰

۴,۶۲۰,۰۰۰

Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت ۲۰۰

۴۸,۷۰۰,۰۰۰

 Galaxy A۳۴ ۵G دو سیم کارت ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۴۸

۱۰,۱۰۰,۰۰۰

 Galaxy S۲۲ ۵G دو سیم کارت ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸ گیگابایت ۱۰۸

۳۲,۴۰۰,۰۰۰

 Galaxy S۲۳ Ultra دو سیم کارت ۵۱۲ گیگابایت و رم ۱۲ گیگابایت + شارژر سامسونگ ۲۰۰

۵۸,۵۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]