رشد قابل توجه بیت‌کوین پس از انتشار داده‌های تورمی آمریکا
رشد قابل توجه بیت‌کوین پس از انتشار داده‌های تورمی آمریکا

اکوایران:‌ قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال پس از انتشار داده‌های تورمی آمریکا که نشان داد تورم هسته این کشور به کمترین سطح خود در سه سال اخیر رسیده،‌ با افزایش همراه شد.

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) از کانال ۶۵ هزار دلار عبور کرد و این اتفاق پس از انتشار داده‌های مربوط به تورم آمریکا رخ داد که نشان می‌دهد تورم هسته آمریکا به پایین‌ترین سطح خود در سه سال اخیر رسیده است.

به نوشته کوین تلگراف، گزارش‌ها حاکی از آن است که قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال طی امروز به اوج ۶۵ هزار و ۱۲۳ دلار نیز صعود کرد. انتشار داده‌‌های تورمی آمریکا طی امروز که کمتر از پیش‌بینی‌ها افزایش یافته بود، به معنای بُرد برای بازارهای ریسکی تلقی می‌شود که در نتیجه آن، بازار کریپتو تقویت شده است.

پس از واکنش به شاخص قیمت مصرف کننده، وضعیت بیت‌کوین در دفترچه سفارشات صرافی‌های رمزارز تغییر کرد. داده‌های کوین گلس نشان می‌دهد که قیمت‌ها در حال افزایش هستند، سطوح نقدینگی را شکسته و یک بلوک جدید بالای ۶۵ هزار دلار تشکیل داده‌اند. طبق پستی در شبکه اجتماعی ایکس، برای بیت‌کوین ضروری است که قدرت خود را نشان دهد و از ۶۵ هزار دلار عبور کند تا اعتماد بازار را دوباره به دست بیاورد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) از ۶۱ هزار و ۳۵۷ دلار تا ۶۵ هزار و ۱۲۳ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران، ۶۵ هزار و ۱۸ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۴ هزار دلار افزایش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲/۸۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته قبل، حدود ۴ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۸۶۴ دلار تا ۲ هزار و ۹۹۰ دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت ۹:۳۰ شب به وقت ایران، ۲ هزار و ۹۸۶ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۱۱۰ دلار بیشتر شده است.

ارزش معاملات دومین ارز دیجیتال جهان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲/۹۶ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل حدود ۱ درصد کاهش یافته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]