شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 12040
  • 30 جولای 2023 - 21:12
  • 190 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار و سکه اصلاح شد

قیمت دلار و سکه اصلاح شد
قیمت دلار و سکه اصلاح شد

اکوایران: سکه دیروز ۲۰۰ هزار تومان گران شد و در بازار امروز ۲۰۰ هزار تومان پایین آمد. فلز گران بهای داخلی ظهر امروز در حدود ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

به گزارش اکوایران، بازار ارز تهران امروز یکشنبه ۸ مرداد ماه شاهد اصلاح قیمت دلار  بود. اسکناس آمریکایی روز گذشته در محدوده ۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان به کار خود پایان داد اما ظهر امروز تا سطح ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان پایین آمد. 

قیمت دلار اصلاح شد 

عده‌ای از  معامله گران باور دارند که مرز ۴۸ هزار و ۶۰۰ تا ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان برای بازار دلار پر اهمیت است و در صورتی که این محدوده حفظ شود دلار می‌تواند در مرز ۴۹ هزار تومان نوسان کند. در صورتی که مرز یاد شده از دست برود ممکن است به تدریج به سمت کف کانال ۴۸ هزار تومان برگردد.

در هرات هم  نرخ دلار  امروز در زمان نگارش این گزارش تا ۴۸ هزار و ۷۵۰ تومان پایین آمده بود و این در حالی که روز گذشته در مرز ۴۹ هزار تومان قرار داشت. 

نرخ  حواله درهم  امروز نسبت به دیروز نوسان محدودی را ثبت کرد و در حول و حوش ۱۳ هزار و ۴۸۰ تومان تا ۱۳ هزار و ۴۲۰ تومان به فروش رسید. 

قیمت دلار، یورو و درهم در بازار رسمی 

 قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز نوسان افزایشی را تجربه کرد. قیمت دلار امروز  یکشنبه هشتم مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۹ تومان قرار گرفته که نسبت به روز گذشته ۱۱ تومان افزایش داشته است. از ابتدای مرداد امسال این سومین افزایش ۱۱ تومانی است که در  قیمت دلار  لحاظ کرده است.

همچنین قیمت یورو در ادامه روند کاهشی چند روز اخیر خود امروز نیز کاهش ۸۰ تومانی را به ثبت رساند و در سطح ۴۵ هزار و ۴۸۳ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته افزایش جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و  حواله درهم  نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۵ تومان، ۴۱ هزار و ۳۴۸ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش دلار و یورو و افزایش درهم همراه بوده است.

قیمت دلار امروز یکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ظهر امروز) بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۸۶ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز در مسیر کاهشی در حال پیشروی بوده و با کاهش تقریبا ۸۰ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۵ هزار و ۴۸۲ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۹۸ تومان اعلام شده که با افزایش ۲۰ تومانی همراه شده است.

قیمت طلا و سکه اصلاح شد 

قیمت طلا ۱۸ عیار هم امروز در زمان نگارش این گزارش در حدود ۵ هزار تومان پایین تر از روز قبل به فروش رسید. هر گرم طلای ۱۸ عیار ظهر امروز با ۲ میلیون و ۳۳۵ هزارو ۹۰۰ تومان به فروش رسید. 

قیمت سکه امامی امروز همزمان با نوسان کاهشی قیمت دلار، مسیر اصلاح را در پیش گرفت.سکه دیروز ۲۰۰ هزار تومان گران شد و در بازار امروز ۲۰۰ هزار تومان  پایین آمد. فلز گران بهای داخلی ظهر امروز در حدود ۲۸ میلیون  و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر! 04 مه 2024

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!

اکوایران: نوسانات نرخ بهره، تورم و ارزش دلار بر قیمت کوتاه مدت نقره تاثیر می‌گذارد. در میان‌مدت، رشد صنایع مصرف‌کننده نقره و وضعیت تولید جهانی آن از جمله عوامل کلیدی تعیین‌کننده قیمت نقره هستند.

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.