یکشنبه, ۱ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 133219
  • 22 سپتامبر 2024 - 21:34
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

نظرسنجی کیتکو درباره اونس جهانی طلا در هفته معاملاتی جدید

نظرسنجی کیتکو درباره اونس جهانی طلا در هفته معاملاتی جدید
نظرسنجی کیتکو درباره اونس جهانی طلا در هفته معاملاتی جدید

اکوایران: تازه‌ترین نظرسنجی کیتکو درباره قیمت طلا نشان می‌دهد کارشناسان بین رشد و تثبیت قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی جدید تقسیم شده‌اند. با این حال، معامله‌گران خرد به شکل قابل توجهی انتظار رشد قیمت طلا را دارند.

به گزارش اکوایران، تازه‌ترین نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران خرد به شکل قابل توجهی نسبت به روند صعودی قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید خوش‌بین هستند، در حالیکه کارشناسان نسبت به این موضوع اجماع آرا ندارند.  

به نوشته کیتکو، آدریان دی، رئیس شرکت آدریان دی اَسِت منیجمنت، پیش‌بینی کرده قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید به دلیل نرخ‌های بهره پایین‌تر و اقتصادی که سرعت خود را از دست می‌دهد، با رشد همراه می‌شود.

مارک چندلر، مدیرعامل Bannockburn Global Forex، انتظار دارد قیمت طلا در محدوده فعلی خود باقی بماند و در صورت قوت گرفتن شاخص دلار، طلا با افت قیمت روبه‌رو شود. کالین سیزینسکی، استراتژیست ارشد بازار در مدیریت ثروت SIA، اعلام کرده طلا یک روند صعودی خواهد داشت.

با این حال، مارک لیبوویت، ناشر VR Metals/Resource Letter، باور دارد که قیمت‌ طلا در حال حاضر به بالاترین حد خود رسیده است و بنابراین با کاهش همراه خواهد شد. یک تحلیل‌گر دیگر به نام لاسک باور دارد طلا در کوتاه‌مدت با رشد بیشتر همراه می‌شود، اما او هشدار داد که اگر بازار سهام با افت همراه شود، می‌تواند بر قیمت‌های فلز زرد تأثیر منفی بگذارد.

در این هفته ۱۹ کارشناس در نظرسنجی هفتگی کیتکو شرکت کردند و اکثریت قابل توجهی یا باور دارند که قیمت طلا در هفته معاملاتی جدید در محدوده قیمتی هفته گذشته باقی می‌ماند یا اینکه فلز زرد با رشد بیشتر همراه می‌شود. به عبارت دقیق‌تر، ۹ کارشناس یا ۴۷ درصد انتظار دارند که قیمت‌های طلا در هفته پیش‌رو با رشد همراه شود، در حالیکه ۸ کارشناس یا ۴۲ درصد پیش‌بینی کرده‌اند که روند قیمت طلا در هفته جدید مشابه هفته اخیر خواهد بود. تنها ۲ کارشناس یا ۱۱ درصد باور دارند که قیمت فلز زرد در هفته معاملاتی جدید با کاهش همراه می‌شود.

در همین حال، ۱۸۹ رأی در نظرسنجی آنلاین کیتکو ثبت شد و عمده سرمایه‌گذاران خرد به رویکرد خوش‌بینانه خود بازگشته‌اند. در این میان، ۱۲۹ معامله‌گر خرد یا ۶۸ درصد باور دارند قیمت‌های طلا در هفته معاملاتی جدید با رشد همراه شود، در حالیکه ۲۹ نفر یا ۱۵ درصد اعلام کرده‌اند قیمت فلز زرد با کاهش می‌یابد. همچنین ۳۱ پاسخ‌دهنده باقی‌مانده یا ۱۷ درصد اعلام کردند قیمت‌ها در هفته معاملاتی جدید، ثابت خواهد بود.

کیتکو 1 مهر

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
محدوده حبس دلار/ ورود پول به صندوق‌های طلا رکورد ۴۵ روزه را زد 22 سپتامبر 2024

محدوده حبس دلار/ ورود پول به صندوق‌های طلا رکورد ۴۵ روزه را زد

اکوایران: بازار ارز مدت‌هاست که رنج شده است و دلار تهران در کانال ۵۹ هزار تومان محبوس است.

عملکرد بیت‌کوین نسبت به دارایی‌های دیگر در سال ۲۰۲۳: عالی! 22 سپتامبر 2024

عملکرد بیت‌کوین نسبت به دارایی‌های دیگر در سال ۲۰۲۳: عالی!

شرکت وانِک انتظار دارد که بازار صعودی بلندمدت بیت کوین ادامه یابد، اما ماینرها با چالش روبه‌رو شده‌اند.

طلا و سکه در شوک قیمت‌های جهانی 22 سپتامبر 2024

طلا و سکه در شوک قیمت‌های جهانی

قیمت طلا و سکه تحت تاثیر سقف‌شکنی‌های طلای جهانی روند صعودی را در پیش گرفت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.