سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 137630
  • 08 اکتبر 2024 - 3:33
  • 8 بازدید
  • ۰ دیدگاه

رفتار دلار و سکه در سالگرد هفت اکتبر

دلار تهران در محدوده ۶۳ هزار و ۱۵۰ تومان باقی ماند. از سوی دیگر، کاهش قیمت سکه امامی با افت ۵۰۰ هزار تومانی و حباب ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی توجه‌ ناظران را به خود جلب کرد. در کف بازار امروز، گزینه اول معامله‌گران در بین بازارهای مالی بررسی شده است.   ✅ آیا […]

دلار تهران در محدوده ۶۳ هزار و ۱۵۰ تومان باقی ماند. از سوی دیگر، کاهش قیمت سکه امامی با افت ۵۰۰ هزار تومانی و حباب ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی توجه‌ ناظران را به خود جلب کرد. در کف بازار امروز، گزینه اول معامله‌گران در بین بازارهای مالی بررسی شده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
خطر رکود بورس برای سایر بازارها 07 اکتبر 2024

خطر رکود بورس برای سایر بازارها

اکوایران: در روز جاری در شرایطی که شاخص کل بورس تهران حمایت محدوده دو میلیون و ۱۰۰ هزار واحدی را هم از دست داد، حجت‌الله صیدی رییس سازمان بورس با شرکت در تالار معاملات بورس زنگ هفته جهانی سرمایه‌گذاری را به صورت نمادین نواخت.

تثبیت قیمت طلا در بحوحه مسائل ژئوپلیتیکی 07 اکتبر 2024

تثبیت قیمت طلا در بحوحه مسائل ژئوپلیتیکی

اکوایران: با وجود تنش‌های ژئوپلیتیکی، قیمت طلا طی امروز تقریبا به ثبات رسیده است. قیمت لحظه‌ای طلا تا ساعت ۲۰:۱۹ به وقت ایران در سطح ۲۶۴۴ دلار به ازای هر اونس قرار گرفت.

بیت‌کوین دارای بهترین عملکرد ۲۰۲۴ در میان تمام دارایی‌ها 07 اکتبر 2024

بیت‌کوین دارای بهترین عملکرد ۲۰۲۴ در میان تمام دارایی‌ها

اکوایران: با وجود عملکرد ضعیف بیت‌کوین در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴، این ارز دیجیتال در طول سال بهترین عملکرد را در میان دارایی‌های دیگر داشته است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.