شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 14289
  • 07 آگوست 2023 - 3:12
  • 185 بازدید
  • ۰ دیدگاه

هدف جدید قیمتی بیت‌کوین

هدف جدید قیمتی بیت‌کوین
هدف جدید قیمتی بیت‌کوین

اکوایران: در این مدت، بیت کوین بین بالاترین نقطه خود در ۲۹۰۷۳٫۰۱ دلار و پایین‌ترین سطح ۲۴ ساعته خود یعنی ۲۸۹۵۷٫۸۰ دلار باقی ماند. شایان ذکر است، حجم معاملات این ارز دیجیتال در روز به حدود ۶,۴۸۰,۲۴۳,۷۸۶ دلار رسید که نشان‌دهنده کاهش قابل توجه ۴۳ درصدی نسبت به روز گذشته است.

به گزارش اکوایران، بنیانگذار جامعه تجاری The Birb Nest، آدریان زدونچیک، در یک پست توییتری که اوایل امروز منتشر شد، به الگوی نمودار صعودی احتمالی بیت‌کوین (BTC) اشاره کرد. طبق این پست، یک الگوی صعودی در نمودار روزانه بازار ارزهای دیجیتال شکل گرفته است. اگر این الگو تایید شود، قیمت BTC ممکن است در چند روز آینده افزایش یابد.

اگر الگوی صعودی که در توییت زدونچیک مشخص شده است تأیید شود، قیمت BTC ممکن است در هفته آینده به ۳۲ هزار دلار افزایش یابد. با این حال، قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، قیمت ارز دیجیتال باید بر مقاومت ۲۹٫۶ هزار دلاری غلبه کند.

از سوی دیگر، بسته نشدن کندل روزانه بالای خط متحرک نمایی ۹ روزه به قیمت ۲۹۲۲۸ دلار در ۴۸ ساعت آینده می‌تواند منجر به کاهش قیمت بیت‌کوین به ۲۷ هزار دلار در هفته آینده شود. با این وجود، قیمت بیت کوین تا حدود ۲۰ آگوست در همین محدوده باقی خواهد ماند تا به سمت صعود حرکت کند. پس از این، قیمت ارز دیجیتال از این الگو خارج خواهد شد.

سرمایه‌گذاران و معامله‌گران می‌خواهند به این واقعیت توجه داشته باشند که خط متحرک نمایی ۹ روزه در طول ۲۴ ساعت گذشته به صورت نزولی از خط متحرک نمایی ۵۰ روزه عبور کرده است. این ممکن است با یک تلاقی نزولی بین خط ۲۰ روزه و خط ۵۰ روزه در هفته آینده دنبال شود.

اگر این تلاقی اتفاق بیفتد، نشان می‌دهد که بیت‌کوین وارد یک روند منفی میان‌مدت شده است. این به احتمال زیاد منجر به کاهش قیمت در هفته‌های آینده خواهد شد.

وقتی به عملکرد کوتاه‌مدت بیت‌کوین نگاه می‌کنیم، کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که پادشاه ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته تنها ۰٫۰۵ درصد کاهش قیمت داشته است. 

در این مدت، بیت کوین بین بالاترین نقطه خود در ۲۹۰۷۳٫۰۱ دلار و پایین‌ترین سطح ۲۴ ساعته خود یعنی ۲۸۹۵۷٫۸۰ دلار باقی ماند. شایان ذکر است، حجم معاملات این ارز دیجیتال در آن روز به حدود ۶,۴۸۰,۲۴۳,۷۸۶ دلار رسید که نشان‌دهنده کاهش قابل توجه ۴۳ درصدی نسبت به روز گذشته است.

علاوه بر این، این شکست جزئی در عملکرد قیمت BTC منجر به از دست دادن ۰٫۰۵٪ در مقابل رقیب خود، اتریوم (ETH) شد. علاوه بر این، عملکرد هفتگی آن نیز کاهش یافت و کل عملکرد هفتگی را در زمان انتشار به -۰٫۸۹٪ رساند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سقوط بیت‌کوین به ۶۰هزار دلار / کدام رمزارز بیشترین بازدهی را در ۲۴ ساعت گذشته داشت؟ 11 مه 2024

سقوط بیت‌کوین به ۶۰هزار دلار / کدام رمزارز بیشترین بازدهی را در ۲۴ ساعت گذشته داشت؟

در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار رمزارزها بیش از ۳ درصد کم شد و بیت‌کوین به کانال ۶۰ هزار دلاری سقوط کرد.

احتمال ضربه محکم طلا به بازار سکه 11 مه 2024

احتمال ضربه محکم طلا به بازار سکه

اکوایران: روز جمعه اونس طلای جهانی بر اثر سیگنال‌های کاهش نرخ بهره به دلیل آمار اشتغال ضعیف ایالات‌متحده، روند معاملاتی خود را در محدوده مثبت آغاز کرد. بر این اساس این فلز درخشان در ساعت ۱۵ به وقت تهران با رقمی معادل ۲۳۷۲ دلار در حال معامله بود.

سقوط بیت‌کوین به ۶۰هزار دلار / کدام رمزارز بیشترین بازدهی ۲۴ ساعت گذشته را داشت؟ 11 مه 2024

سقوط بیت‌کوین به ۶۰هزار دلار / کدام رمزارز بیشترین بازدهی ۲۴ ساعت گذشته را داشت؟

در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار رمزارزها بیش از ۳ درصد کم شد و بیت‌کوین به کانال ۶۰ هزار دلاری سقوط کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.