آغاز پویش چهارشنبه‌های افراد دارای معلولیت در جنوب تهران
آغاز پویش چهارشنبه‌های افراد دارای معلولیت در جنوب تهران

پویش چهارشنبه های افراد دارای معلولیت با هدف ایجاد نشاط و مشارکت اجتماعی این اقشار در بوستان ها، مساجد و سرای محلات جنوب تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ اظهار کرد: در چهارشنبه های افراد دارای معلولیت چکاپ سلامتی و برنامه های مختلفی شامل اجرای موسیقی، خاطره گویی و غیره تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به عضویت ۱۹۳ نفر در کانون افراد دارای معلولیت بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی سلامت محور متناسب با نیاز این اقشار، بازی های سالمندی، ارائه میزهای خدمات سلامت با همکاری کانون پزشکان، خانه های بهداشت، دورهمی و خاطره گویی، برپایی نمایشگاه دستاوردها، جلسات نقد فیلم،کتاب خوانی، خدمات مشاوره و انجام فعالیت های ورزشی در برنامه چهارشنبه‌های افراد دارای معلولیت قرار گرفته است.

شهردار منطقه ۱۹ هدف از برگزاری ویژه برنامه چهارشنبه های افراد دارای معلولیت را نشاط افزایی،گپ و گفتگو و ایجاد تعاملات اجتماعی عنوان کرد و افزود : فراهم‌سازی شرایط حضور معلولان در جامعه و استفاده از توانایی‌ها و تجربیات آنها در زمینه‌های مختلف سبب تغییر نگرش شهروندان و گسترش فرهنگ همراهی با افراد دارای معلولیت به عنوان شهروندانی توانا خواهد شد.

به گفته این مسئول ارائه خدمات مستمر ویزیت پزشکی توسط متخصصان با مشارکت شرکت شهر سالم، خدمات دندانپزشکی رایگان با مشارکت تیم های جهادی و همچنین ارائه خدمات حمایتی از جمله توزیع غذای گرم و اهدای ویلچر از دیگر برنامه‌های اداره سلامت در حوزه خدمت رسانی به افراد دارای معلولیت است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]