به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، همزمان با بحرانی شدن تقابل حماس ورژیم صهیونیستی، وزارت خارجه آمریکا مجوز خروج برخی کارکنان خود را از فلسطین اشغالی صادر کرد. به گزارش منابع خبری، وزارت خارجه آمریکا بعد از ظهر شنبه به وقت تهران اجازه خروج پرسنل غیر اضطراری و اعضای واجد شرایط و خانواده […]

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، همزمان با بحرانی شدن تقابل حماس ورژیم صهیونیستی، وزارت خارجه آمریکا مجوز خروج برخی کارکنان خود را از فلسطین اشغالی صادر کرد.

به گزارش منابع خبری، وزارت خارجه آمریکا بعد از ظهر شنبه به وقت تهران اجازه خروج پرسنل غیر اضطراری و اعضای واجد شرایط و خانواده دیپلمات‌های خود از فلسطین اشغالی را صادر کرد.

وزارت خارجه آمریکا همچنین از شهروندان خود ساکن فسلطین اشغالی خواسته است آن‌هایی که مایل به ترک فلسطین اشغالی هستند حتما با سفارتخانه آمریکا در قدس اشغالی تماس بگیرند. این سفارتخانه شماره تلفن‌های ضروری را برای همین امر اختصاص داده است.

در تحولی دیگر، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی گفت آمریکا برنامه‌ای برای اعزام نیروی زمینی به اسرائیل (فلسطین اشغالی) ندارد.

او گفت: «هیچ قصد یا برنامه‌ای برای اعزام نیروهای آمریکا در اسرائیل [فلسطین اشغالی] وجود ندارد». کربی همچنین اضافه کرد: «هیچ تمایلی از جانب اسرائیلی‌ها نیز برای چنین اقدامی وجود ندارد».

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته گذشته عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۱۵۰۰ اسرائیلی و زخمی شدن بیش از دو ۳۶۰۰ نفر دیگر منجر شده است.

 شمار تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۵۰۰ نفر می‌رسد و تعداد صهیونیست‌هایی که توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شدند نیز بیش از  ۲۰۰ نفر است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]