فوری/ جزئیات تعیین تکلیف ۱ میلیون ۵۰۰ هزار نفر با طرح ساماندهی کارکنان دولت
فوری/ جزئیات تعیین تکلیف ۱ میلیون ۵۰۰ هزار نفر با طرح ساماندهی کارکنان دولت

آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت در مجمع تشخیص مصلحت تشریح شد.

به گزارش نبض بازار،هنوز مجمع تشخیص مصلحت نظام ایراد به طرح ساماندهی کارکنان دولت را ابلاغ نکرده است تا مجلس بتواند آن را رفع کند.

آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت  برای تعیین تکلیف یک میلیون و پانصد هزار کارگر تشریح شد.

با تصویب و نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت قرارداد حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن از کارکنان دولتی تعیین تکلیف می‌شوند.
            
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت طرح ساماندهی قرارداد کارکنان دولت را تشریح کرد.

رئیس کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  تسنیم، درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی کارکنان دولت، گفت: بر اساس این طرح قرار بود که وضعیت قراردادی کارکنانی که به هر عنوان با دولت کار می‌کنند چه حجمی، شرکتی و قراردادی مشخص شود و ۲۷ عنوان قراردادی کارکنان تعیین تکلیف شود.

 وی با اشاره به موضوع عدالت در پرداخت‌ها، گفت: اگر ساماندهی و شناسایی کارکنان دولت انجام نشود در پرداخت‌ها نیز دچار مشکل خواهیم بود؛ آیا می‌شود که ما آمار دقیق نیرو‌های شرکتی را نداشته باشیم بعد بخواهیم عدالت در پرداخت صورت بگیرد؟

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ما داده‌ها و اطلاعات اولیه در زمینه کارکنان دولت را نداریم، ادامه داد: علاوه بر این متاسفانه ما آمار دقیق شرکت‌های کار یابی یا شرکت‌هایی که در تامین نیروی کار فعال هستند را هم نداریم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که اعضای کمسیون اجتماعی با شورای نگهبان داشتند ۸۰ درصد ابهامات حل شد البته یک ایراد نیز از سوی هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام  نسبت به طرح مطرح کرده که هنوز ابلاغ رسمی و کتبی به  مجلس نشده است تا بتوانیم رفع ایراد کنیم که به محض اعلام رسمی به مجلس کمیسیون به این موضوع رسیدگی خواهد کرد.

نماینده گرمی در مجلس بیان کرد: با تصویب و نهایی شدن طرح ساماندهی کارکنان دولت قرارداد حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن از کارکنان دولتی تعیین تکلیف می‌شوند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]