یک ناحیه صنعتی جدید در استان سمنان ایجاد خواهد شد
یک ناحیه صنعتی جدید در استان سمنان ایجاد خواهد شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان از ایجاد یک ناحیه صنعتی جدید در شهرستان دامغان در آینده نزدیک خبر داد.

محمد رضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه یک ناحیه صنعتی جدید در استان سمنان ایجاد خواهد شد، بیان کرد: این ناحیه صنعتی موسوم به دامن کوه با تصویب هیئت مدیره سازمان شهرک های صنعتی کشور و سازمان صنایع کوچک وزارت صمت، به زودی راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سومین ناحیه صنعتی است که ایجاد آن به تصویب هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در استان سمنان یک سال و نیم اخیر می رسد، افزود: در سال ۱۴۰۱ نیز دو ناحیه صنعتی به تصویب شهرک های صنعتی کشور رسیده بود

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه مجمع عمومی شرکت شهرک های صنعتی نیز به ایجاد ناحیه صنعتی دامن کوه رای تصویب داده است، ابراز کرد: این ناحیه صنعتی در شمال دامغان و در زمینی به وسعت ۳۰ هکتار و ۶۰۰ متر مربع ایجاد می شود.

باقری با بیان اینکه این ناحیه صنعتی به درخواست و تقاضای موجود در زمینه اعطای زمین برای ایجاد واحد های تولیدی راه اندازی می شود، گفت: ناحیه صنعتی دامن کوه به زودی ایجاد خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]