پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی آغاز شد
پیش‌فروش بلیت قطارهای نوروزی آغاز شد

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام نوروز از ساعت ۸ صبح امروز ۸ اسفند ماه، به مدت ۳ روز آغاز شد.

به گزارش بازار، از امروز ساعت ۸ صبح پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس آغاز شد.
همچنین روز چهارشنبه ۹ اسفند پیش‌فروش بلیت تمامی قطارها به استثنای مسیر تهران – مشهد و بالعکس انجام می‌شود و روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه نیز بلیت قطار کلیه مسیرها از جمله مسیر تهران – مشهد و بالعکس عرضه خواهد شد.
عرضه بلیت‌ها در این سه روز همانند پیش فروش بلیت اسفند ماه است و ابتدا از ساعت ۸ صبح تمام ظرفیت بلیت قطارها صرفا به صورت اینترنتی عرضه می‌شود. ۴ ساعت پس از آن یعنی از ساعت ۱۲ این روزها، علاوه بر فروش اینترنتی، امکان خرید بلیت‌های باقی مانده از طریق مراکز مجاز فروش حضوری (آژانس‌ها) نیز وجود خواهد داشت و این مراکز نیز به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.
گفتنی است عرضه بلیت قطارهای مسافری رجا برای بازه زمانی ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳، از روز سه‌شنبه ۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.
گفتنی است طبق قوانین و مقررات، تمامی مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند. بنابراین ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود افراد با بلیت غیر معتبر جلوگیری کنند.
همچنین مسافران ، هنگام خرید بلیت از هر یک از روش‌های موجود، حتما شماره تلفن همراه خود را برای اطلاع‌رسانی‌های بعدی درج کرده و پس از خرید بلیت از دریافت پیامک تایید خرید و اطلاعات سفر اطمینان حاصل کنند.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]