سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 14451
  • 07 آگوست 2023 - 15:13
  • 160 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سیگنال تتر به بازار سکه

سیگنال تتر به بازار سکه
سیگنال تتر به بازار سکه

اکوایران: قیمت تتر روز یکشنبه در کف ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان بود و در معاملات عصر تا ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان بالا رفت. این امر ممکن است بر روی معاملات ارز و سکه در روز جاری اثر بگذارد.

به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دیشب نسبت به عصر روز یکشنبه رنج بود. قیمت هر قطعه سکه امامی شب گذشته در حدود ۲۸ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش رسید.

فعالان بازار می‌گویند که از دست رفتن مرز روانی ۵۰ هزار تومان در بازار ارز تهران باعث دلسردی خریداران سکه شده و سکه‌بازان سعی می‌کنند به دور از هیجان در بازار سکه قدم بردارند. به عقیده معامله‌گران یکی از نشانه‌های افت هیجان را می توان در کاهش نسبی حباب سکه نسبت به روزهای گذشته دید.

ارزش ذاتی سکه امامی در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۷۳۹ هزار تومان است و حباب آن در حدود ۲۶ درصد بدست آمد.

در شرایط فعلی سکه بازان مرز مقاومتی ۲۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش روی خود  دارند که تثبیت بالای این مرز مهم است.در صورتی که فلز گران بهای داخلی بالای این محدوده ماندگار شود ممکن است به تدریج به سمت کانال ۲۹ میلیون تومان حرکت کند.

در حال حاضر لیدر بازار سکه، قیمت دلار است، اسکناس آمریکایی به قطب نمای سکه بازان تبدیل شده و آنها سعی می‌کنند با توجه به نرخ دلار در موقعیت معاملاتی قرار بگیرند.

قیمت تتر در روز یکشنبه در کف ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان بود و در معاملات عصر با افزایش تا ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان بالا رفت.تحلیلگران اقتصادی دیشب می گفتند این امر ممکن است بر روی معاملات ارز و سکه در روز جاری اثر بگذارد.

حباب سکه 16 مرداد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
07 مه 2024

بالا کشیدن حباب سکه

قیمت دلار و سکه در دومین برخورد به کف حمایتی از این نقطه برگشت. بازار ارز و سکه در انتهای هفته گذشته به این سطح حمایتی رسیده بود اما در شکستنش ناکام بود. مجددا در روز یکشنبه قیمت به سمت این مرز حرکت کرد و دوباره نتوانست این مرز را از دست بدهد. قیمت سکه […]

تحولات جدید در روند معاملات بیت‌کوین 07 مه 2024

تحولات جدید در روند معاملات بیت‌کوین

اکوایران: شاخص فاندینگ رِیت بیت‌کوین پس از منفی شدن در پایان هفته گذشته به حالت خنثی‌تر بازگشته و قیمت این ارز دیجیتال تاحدودی با افزایش همراه شده است.

ماتم سهامداران در سالگرد سقوط بزرگ/ سیگنال اونس به صندوق‌های طلا 06 مه 2024

ماتم سهامداران در سالگرد سقوط بزرگ/ سیگنال اونس به صندوق‌های طلا

اکوایران: یکسال قبل در چنین تاریخی بازار سرمایه دفتر معاملات سبز چندماهه را بست و به یکباره فرو ریخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.