ابراهیم در بیش از سه دهه فعالیت خود توانسته است از معتبرترین تامین کنندگان تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی از کشورهای صنعتی مانند آلمان و ایتالیا نمایندگی کسب کند. همچنین در سال های اخیر، اقدام به راه اندازی خط تولید برخی محصولات در داخل کشور، تحت لیسانس و با تایید شرکت های سازنده نموده است. مزیت […]

ابراهیم در بیش از سه دهه فعالیت خود توانسته است از معتبرترین تامین کنندگان تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی از کشورهای صنعتی مانند آلمان و ایتالیا نمایندگی کسب کند. همچنین در سال های اخیر، اقدام به راه اندازی خط تولید برخی محصولات در داخل کشور، تحت لیسانس و با تایید شرکت های سازنده نموده است.

مزیت انتخاب تجهیزات نظافتی مکانیزه  تولید داخل

تولید کنندگان داخلی اغلب اقدامات کنترل کیفی سختگیرانه ای دارند و استانداردهای صنعت را رعایت می کنند. خرید تجهیزات تولید داخل تضمین می‌کند که کسب‌وکارها دستگاه های باکیفیت و قابل اعتمادی را تولید می‌کنند که خطر خرابی و تعمیرات گران قیمت را کاهش داده و در نتیجه باعث افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینه در دراز مدت می شود. در ادامه اهمیت انتخاب تجهیزات نظافتی مکانیزه  تولید داخل را به اختصار شرح میدهیم:

سهولت نگهداری و در دسترس بودن قطعات مصرفی

هنگام استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی تولید داخل، کسب و کارها اغلب می توانند تامین کنندگان محلی پیدا کنند که قطعات مصرفی را تولید می کنند و خدمات پس از فروش ارائه می دهند. این امر باعث می‌شود که تعمیرات و تعویض‌های لازم در صورت نیاز آسان‌تر و سریع‌تر انجام شود و زمان خرابی به حداقل برسد و اطمینان حاصل شود که تجهیزات در شرایط مطلوب باقی می‌مانند.

گزینه‌های سفارشی‌سازی و پشتیبانی مشتری

 تولیدکنندگان داخلی میتوانند گزینه‌های سفارشی‌سازی را برای تطبیق تجهیزات نظافتی با نیازهای تجاری خاص ارائه دهند. آنها همچنین دسترسی بهتری به پشتیبانی مشتری ارائه می‌کنند که می‌تواند برای عیب‌یابی، آموزش، و رسیدگی به هر گونه مشکلی که در طول استفاده از تجهیزات ایجاد می‌شود، حیاتی باشد.

امنیت ملی و خوداتکایی

سرمایه گذاری در تجهیزات نظافتی مکانیزه تولید داخل، امنیت ملی را با کاهش وابستگی به تامین کنندگان خارجی افزایش می دهد. این امر خوداتکایی را تقویت کرده و قابلیت‌های تولیدی را در داخل کشور افزایش میدهد و زنجیره تامین پایدار را حتی در مواقع بحران یا اختلالات تضمین می‌کند.

مقرون به صرفه بودن تجهیزات

استفاده از تجهیزات نظافتی مکانیزه تولید داخل منجر به کاهش هزینه‌های مرتبط با نیروی انسانی و زمان می‌شود. این تجهیزات به صورت مداوم و بدون نیاز به استراحت و تعویض کار می‌کنند که این موضوع به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کمک می‌کند. همچنین نسبت به تولیدات خارج از کشور، تجهیزات تولید داخل مقرون به صرفه تر بوده و هزینه تعمیر و نگهداری پایینی نیز دارند.

در نتیجه، انتخاب تجهیزات نظافت مکانیزه تولید داخل، مزایای اقتصادی، کیفی، نگهداری، سفارشی سازی، زیست محیطی و امنیتی را به همراه دارد. از کسب‌وکارهای محلی پشتیبانی می‌کند، قابلیت اطمینان محصول را تضمین می‌کند، زمان خرابی را کاهش می‌دهد و به یک اقتصاد پایدار و متکی به خود کمک می‌کند.

ویژگی های تولید کنندگان برتر تجهیزات نظافتی 

تولید کنندگان تجهیزات نظافتی، طیف متنوعی از محصولات را برای رفع نیازهای مختلف نظافتی مشتریان ارائه می دهند. این محصولات شامل انواع جاروبرقی، زمین شوی صنعتی، کارواش صنعتی و سوییپر شهری هستند. تولید کننده برتر تجهیزات نظافتی، دستگاه های مکانیزه را تحت استاندارد های ایمنی و با کیفیت بالا عرضه می کنند. سابقه فعالیت مستمر، نوآوری در تولید تجهیزات، فناوری پیشرفته عملکرد دستگاه ها و کیفیت ساخت قطعات و تجهیزات از دیگر ویژگی های یک شرکت معتبر در زمینه ارائه این دستگاه هاست. یکی از مهم ترین ویژگی ها برای چنین مجموعه هایی، ارائه گارانتی مدت دار معتبر همراه با خدمات پس از فروش تضمین شده برای تعمیر یا تامین قطعات دستگاه ها می باشد.

شرکت ابراهیم، تولید کننده تجهیزات نظافتی مکانیزه

برترین تولید کننده تجهیزات نظافت صنعتی در ایران

گروه صنعتی ابراهیم با هدف حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی با معتبرترین تامین کنندگان انواع دستگاه های نظافت صنعتی اروپایی همکاری کرده و محصولات و ماشین آلات نظافتی صنعتی با کیفیت ایرانی تولید کرده است. فروش تخصصی، تامین مستمر قطعات و کالا، خدمات پس از فروش گسترده و…  موجب شده است تا شرکت ابراهیم به عنوان بزرگترین ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی در ایران، قلمداد شود. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و متخصصان مجرب، توانسته است محصولاتی با بالاترین استانداردهای کیفی تولید نماید.

تمامی محصولات شرکت ابراهیم با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تحت لیسانس کمپانی هایی اروپایی تولید می‌شوند و تضمین کیفیت و قابلیت‌های برتر را به مشتریان ارائه می‌دهند. هدف ابراهیم از تولید تجهیزات نظافتی مکانیزه، بهبود کارایی و کم کردن زحمت نظافت برای مشتریان است.

شرکت ابراهیم با ارائه خدمات پس از فروش گسترده، اطمینان خاطر را برای مشتریان خود فراهم نموده است. این شرکت همچنین با اعزام تکنسین های مجرب به محل مشتری، در اسرع وقت، مشکلات احتمالی محصولات را برطرف می نماید. ابراهیم، با سابقه درخشان خود، انتخابی مطمئن برای مشتریانی است که به کیفیت، خدمات، و قیمت مناسب اهمیت می دهند.

محصولات شرکت ابراهیم

این شرکت با بیش از ۳۰  سال تجربه در این زمینه، طیف گسترده‌ای از محصولات نظافت صنعتی را از برندهای معتبر اروپایی و همچنین ساخت ایران تأمین وعرضه می‌کند.

اسکرابر صنعتی، پر فروش ترین محصولات شرکت ابراهیم است که برای شستشوی و خشک کردن کف زمین‌های بزرگ و وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها از یک برس چرخان برای شستشوی کف و یک سیستم خشک‌کن برای خشک کردن سطح پس از شستشو استفاده می‌کنند. واترجت صنعتی محصول دیگر شرکت ابراهیم، دستگاهی است که برای شستشوی و پاکسازی سطوح مختلف از جمله سطوح سنگی، بتنی، فلزی و شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها با استفاده از فشار آب بالا، آلودگی‌ها و کثیفی‌ها را از سطوح پاک می‌کنند.

جاروبرقی صنعتی، محصول دیگر ابراهیم است که برای جمع‌آوری گرد و غبار و زباله‌های خشک از سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها از قدرت مکش بالایی برخوردار هستند و می‌توانند گرد و غبار و زباله‌های ریز را نیز جمع‌آوری کنند. سوییپر صنعتی نیز از محصولات دیگر برند ابراهیم است که برای جمع‌آوری زباله‌های خشک از سطوح بزرگ و وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها از یک برس مدور برای جمع‌آوری زباله‌ها استفاده می‌کنند و می‌توانند زباله‌ها را به صورت خودکار جمع‌آوری و تخلیه کنند.

شرکت ابراهیم، تولید کننده تجهیزات نظافتی مکانیزه

علاوه بر این محصولات، شرکت ابراهیم طیف گسترده‌ای از تجهیزات نظافت صنعتی دیگر را نیز ارائه می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرش و موکت‌شوی صنعتی: دستگاهی برای شستشوی فرش و موکت در محیط های تجاری و اداری وسیع

مبل شوی صنعتی: دستگاهی برای شستشوی مبلمان و صندلی‌ها

پولیشر صنعتی: دستگاهی برای صیقل‌کاری و براق‌کردن سطوح کف

نماشوی صنعتی: دستگاهی برای شستشوی نماهای ساختمانی

ترولی نظافتی: تجهیزاتی برای شستشوی سطوح کف و جابجایی تجهیزات

مواد شوینده صنعتی: موادی برای شستشوی سطوح مختلف

دستگاه خوشبو کننده هوا: دستگاه اتوماتیک برقی برای خوشبو کردن هوا
مشاوران و کارشناسان ابراهیم با ارائه طیف وسیعی از دستگاه های نظافت صنعتی با تجربه بالا و آشنایی کامل با این تجهیزات میتوانند شما را در این مسیر یاری کنند تا با توجه به نوع فرآیند نظافت و امکانات مورد نیاز خود، دستگاه مناسب را با بهترین قیمت خریداری کنید. برای دریافت مشاوره می توانید به وب سایت شرکت ابراهیم به آدرس https://www.ebrahimco.com/ مراجعه نمایید یا با شماره ۰۲۱۸۷۱۸۴ تماس بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]