چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16356
  • 13 آگوست 2023 - 21:12
  • 175 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تثبیت قیمت اتریوم در میان نوسانات محدود

تثبیت قیمت اتریوم در میان نوسانات محدود
تثبیت قیمت اتریوم در میان نوسانات محدود

اکوایران: ​قیمت اتریوم در بحبوحه نوسانات محدود تلاش می‌کند تا از ۲۰۰۰ دلار عبور کند.

به گزارش اکوایران، اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، نوسانات نسبتاً خنثی‌ از خود نشان داده است. در حال حاضر با قیمت ۱۸۵۰ دلار، هنوز از مرز ۲۰۰۰ دلار عبور نکرده است، سطحی که دو هفته قبل به دست آمده بود. این پس از پیروزی جزئی برای ریپل در دعوای سازمان بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد که عمر کوتاهی داشت.

با بررسی ماه گذشته، اتریوم کاهش ۱٫۸۳ درصدی را تجربه کرد که نشان دهنده رکود در مسیر پیش رو است. با این حال، در هفته گذشته، این ارز دیجیتال در برابر انتشار شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده انعطاف‌پذیری نشان داد که منجر به افزایش متوسط ۰٫۱۸٪ شد. با وجود این تغییرات اخیر، اتریوم ۶۲٫۱۸ درصد از بالاترین رکورد خود (ATH) که دو سال پیش در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۱ تعیین شده بود، فاصله دارد.

با نگاهی به دامنه صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF)، در حال حاضر ۱۴ پرونده فعال مبتنی بر قراردادهای آتی ETH و ETF در ایالات متحده وجود دارد. با انتظار اولین حکم در ماه اکتبر، بازار اتریوم با فقدان حرکت قاطع دست و پنجه نرم می‌کند. همچنین، این سناریو به دلیل کمبود کاتالیزور در بازار بیت‌کوین پیچیده تر می‌شود.

در زمینه اخبار مرتبط با ETF، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تصمیم ‌یری در مورد برنامه Cathie Wood’s Ark Invest Bitcoin Spot ETF را به تعویق انداخت. 

 موضع بی‌طرف

نمودار قیمت روزانه نبرد بی‌صدا بین گاوها و خرس‌ها را نشان می‌دهد. ارزیابی شاخص قدرت نسبی روزانه (RSI) نشان می‌دهد که ETH اندکی به زیر ناحیه خنثی با مقدار ۴۷ کاهش یافته است.

با نگاهی به آینده، نتیجه به این بستگی دارد که آیا اتریوم می‌تواند از یک حرکت صعودی فراتر رود. این احتمال وجود دارد که اتریوم به ۱,۹۱۷ دلار و حتی به ۲,۰۱۸ دلار برسد، در صورت ظهور روند صعودی. برعکس، احساسات منفی می تواند قیمت را به ۱۶۰۰ دلار یا حتی ۱۴۵۸ دلار کاهش دهد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نوسان بازار ارز برگشت بود یا پولبک کاهشی؟ 01 مه 2024

نوسان بازار ارز برگشت بود یا پولبک کاهشی؟

بازار ارز و سکه سه‌شنبه را با گپ مثبت استارت زدند/ چارت طلای آبشده الگوی پرچم تشکیل داده/ منابع مسدودی دوباره در بازار پرسش معامله‌گران شد/ حباب طلای آبشده بعد از یک هفته مثبت شد و حباب سکه در ۱۷ روز گذشته رکورد زده/ نوسان بازار برگشت بود یا پولبک کاهشی؟

بازار ارز دو جناحی شد/ تماشاچی بازار باشید 01 مه 2024

بازار ارز دو جناحی شد/ تماشاچی بازار باشید

تحلیلگران معتقدند بازار به شدت خبری شده و بازار را به دو دسته جناح افزایش و کاهش تقسیم کرده است. با تجربه‌های بازار توصیه می‌کنند تماشاچی چنین بازاری باشید چرا که احتمال چپ و راست شدن وجود دارد.

01 مه 2024

مسیر طلا به کدام سمت است؟/ دلار در توئیتر داغ شد

بازار ارز و سکه روز سه‌شنبه‌ را با گپ مثبت شروع کرد و به نوسان خودش ادامه داد. قیمت‌ها در بازار ارز و سکه اعم از دلار، درهم، سکه و طلای آبشده همگی یک کانال بالا آمدند. بحث داغ بازار صحبت‌های عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی بود که گفته تزریق ارز جواب اصلی، اساسی، […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.