سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16922
  • 15 آگوست 2023 - 15:12
  • 161 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت سکه در دوراهی طلا و دلار

قیمت سکه در دوراهی طلا و دلار
قیمت سکه در دوراهی طلا و دلار

اکوایران: از نگاه برخی از معامله‌گران ساز ناکوک قیمت اونس طلا باعث شد که قیمت سکه از جناح طلای جهانی به سمت پله‌های پایین‌تر تحریک شود.

به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی در معاملات پشت خطی دیشب مانند عصر دیروز در محدوده ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید. این در حالی است که روز یکشنبه قیمت سکه امامی تا ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالا رفته بود.

دیروز و دیشب قیمت دلار هم در محدوده ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد. فعالان بازار می‌گویند اگر اسکناس آمریکایی محدوده فعلی را حفظ کند سطح مقاومتی بعدی ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان است. به عقیده آنها اگر دلار به این سطح برسد، ممکن است سطح هیجانات بازار سکه را اندکی بالا ببرد.

از نگاه برخی از معامله‌گران ساز ناکوک قیمت اونس طلا باعث شد که قیمت سکه از جناح طلای جهانی به سمت پله‌های پایین‌تر تحریک شود.

به عقیده این دسته اگر قیمت اونس طلا از فاز نزول خارج شود و آرایش صعودی به خود بگیرد این امر ممکن است بر نوسانات بازار سکه اثر افزایشی بگذارد.

با این حال یکسری‌ها باور دارند که در شرایط فعلی این اخبار سیاسی در مورد آزادسازی ارزهای بلوکه شده و تبادل زندانیان است که مانع رشد قیمت ها در بازار فردوسی شده است.

همانطور که در ابتدای گزارش گفته شد قیمت سکه امامی در حال حاضر در محدوده ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و مرز حمایتی ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را پیش روی خود دارد.

از سوی دیگر اگر محدوده فعلی سکه از دست برود احتمال عقب نشینی تا پله هشتم کانال ۲۷ میلیون‌ تومان محتمل خواهد بود.

قیمت واقعی سکه امامی در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۱۶۴ هزار تومان است و حباب آن در محدوده ۲۶ درصد است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟ 30 آوریل 2024

تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

قیمت دلار و سکه از کف تزریقی برگشت/ صندوق‌های طلا سبزپوش شدند/ حباب سکه به ۸ میلیون رسید/ اعتصاب بنکدارهای طلا به سومین روز رسید/ تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟ 30 آوریل 2024

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟

در پشت خط دوشنبه افزایش قیمت دلار هرات ادامه دار شد و مرز کانال ۶۱ هزار تومان رسید. همچنین در پشت خط خبر گشایش ارزی به بازار رسید.

30 آوریل 2024

مصوبه ارز ترجیحی و تاثیر آن بر قیمت دلار

بازار ارز و سکه از کف تزریقی برگشت خورد. با این برگشت قیمت دلار و سکه یک کانال بالا آمدند. نکته بازار درمورد ارز ترجیحی یا همان ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی است. در بازار شنیده می‌شد که درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی تصمیمات جدیدی گرفته شده است. مصوبه دولت برای ۲۸ هزار […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.