یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 18748
  • 21 آگوست 2023 - 21:12
  • 158 بازدید
  • ۰ دیدگاه

سیگنال کره جنوبی به قیمت دلار / سکه نزولی شد

سیگنال کره جنوبی به قیمت دلار / سکه نزولی شد
سیگنال کره جنوبی به قیمت دلار / سکه نزولی شد

اکوایران: در بازار امروز موضوع ارزهای بلوکه شده و تبادل زندانیان مورد توجه برخی از معامله گران دلار قرار گرفته بود.

به گزارش اکوایران، امروز دوشنبه ۳۰ مردادماه، قیمت دلار در  بازار ارز هرات با ۴۸ هزار و ۷۵۰ تومان شروع به کار کرد اما در نیمه ظهر تا نیمه کانال ۴۸هزار تومان پایین آمد. این قیمت در واقع نسبت به عصر دیروز کاهش تقریبا ۲۰۰ تومانی را نشان می‌دهد. 

در تهران هم معامله گران مدعی هستند که اسکناس آمریکایی با ۴۸ هزار و ۶۵۰ تومان روانه بازار شد و در نیمه ظهر تا ۴۸ هزار و ۵۵۰ تومان عقب نشینی کرد که نسبت به روز قبل تقریبا بین ۲۵۰ تا ۴۰۰ تومان افت کرده است. با این حال  نرخ حواله درهم  امروز نسبت به دیروز تقریبا رنج بود و در حول و حوش ۱۳هزار و ۴۷۰ تومان قیمت خورد. 

در بازار امروز موضوع ارزهای بلوکه شده و تبادل زندانیان مورد توجه برخی از معامله گران دلار قرار گرفته بود. رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند دارایی‌های مسدودشده ایران در کره جنوبی، هفته گذشته به بانک مرکزی سوئیس منتقل شد تا تبدیل و به ایران منتقل شود. آن طور که رویترز نوشته بانک مرکزی سوئیس قصد دارد شش میلیارد دلار دارایی ایران را از وون به دلار و سپس به یورو تبدیل کند و ظرف مدت پنج هفته آینده، روزانه حدود ۳۰۰ میلیارد وون (۲۲۳.۸۵ میلیون دلار) تا ۴۰۰ میلیارد وون را تبدیل خواهد کرد.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه هم امروز نشست خبری خود در این رابطه گفت: بازه زمانی مشخص شده در ارتباط با توافق ایران و  آمریکا  بر سر آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران و آزادی زندانیان، تا سقف ۲ ماه درنظر گرفته شده است.

قیمت دلار  امروز، دو‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس ۶ تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۰۲ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو امروز برخلاف روز گذشته کاهشی بوده و با افت ۷۷ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۴ هزار و ۸۷۷ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۶ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و  حواله درهم  نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۴۸ تومان، ۴۰ هزار و ۷۹۷ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۴ تومان درج شده است.

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز کاهشی بوده که در یورو این نوسان بیشتر است.

قیمت دلار امروز دو‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا ظهر امروز) با کاهش جزئی ۶ تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۰۲ تومان اعلام شده که هم قیمت اعلامی مرکز مبادله ارز و طلا شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۷۸ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۴ هزار و ۸۷۵ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۰۹ تومان اعلام شده که با کاهش ۳۸ تومانی همراه شده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز با نوسان کاهشی ۸ هزار تومانی بر روی ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار ۵۰۰ تومان معامله شد.قیمت سکه امامی هم امروز با ۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز در حدود ۲۷ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به فروش رسید. 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
از توافق با آژانس تا تحریم اکونومیست/ اگر بورس ارزنده است، چرا خریدار ندارد؟ 11 مه 2024

از توافق با آژانس تا تحریم اکونومیست/ اگر بورس ارزنده است، چرا خریدار ندارد؟

اکوایران: همه از ارزندگی بازار سرمایه سخن می‌گویند، اما اگر بازار سهام ارزنده است، چرا خریدار ندارد؟

سقوط بیت‌کوین به ۶۰هزار دلار / کدام رمزارز بیشترین بازدهی را در ۲۴ ساعت گذشته داشت؟ 11 مه 2024

سقوط بیت‌کوین به ۶۰هزار دلار / کدام رمزارز بیشترین بازدهی را در ۲۴ ساعت گذشته داشت؟

در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار رمزارزها بیش از ۳ درصد کم شد و بیت‌کوین به کانال ۶۰ هزار دلاری سقوط کرد.

احتمال ضربه محکم طلا به بازار سکه 11 مه 2024

احتمال ضربه محکم طلا به بازار سکه

اکوایران: روز جمعه اونس طلای جهانی بر اثر سیگنال‌های کاهش نرخ بهره به دلیل آمار اشتغال ضعیف ایالات‌متحده، روند معاملاتی خود را در محدوده مثبت آغاز کرد. بر این اساس این فلز درخشان در ساعت ۱۵ به وقت تهران با رقمی معادل ۲۳۷۲ دلار در حال معامله بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.