چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 19369
  • 23 آگوست 2023 - 20:12
  • 151 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲

قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲
قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲

اکوایران: قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ در ابتدای کانال ۲۸ میلیون تومان نسبتا ثابت ماند.

به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ امروز چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲، در سایت کانون صرافان بالاخره در کانال ۲۸ میلیون تومان اعلام شد.

۲۸ میلیون ۶۰ هزار تومان قیمت اعلامی سکه امامی از سوی کانون صرافان ایرانیان بود. این کانون قیمت نیم سکه و ربع سکه را حدود ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۹ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان برآورد کرد.

در همین حال قیمت سکه در اتحادیه سکه و طلا در مدارهای پایین کانال ۲۸ میلیون تومان باقی ماند و نسب به دیروز تغییر خاصی نداشت. این اتحادیه دیروز با افزایش قابل توجهی قیمت سکه را در کانال ۲۸ میلیون اعلام کرده بود. قیمت نیم سکه و ربع سکه را نیز اتحادیه به ترتیب ۱۴ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون تومان اعلام کرد. 

معاملات غیررسمی سکه و طلا امروز شاهد نوسان قیمت سکه امامی در سطوح پایین کانال ۲۸ میلیون تومان بود. برای خریداران بازار آزاد، قیمت سکه امامی تا ساعت ۱۴:۰۰ امروز ۱ مرداد ماه در حدود ۲۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شده بود. البته در همین ساعت تا ۱۰۰ هزار تومان بالاتر و پایین‌تر از این قیمت نیز معامله متداول بود.

همچنین قیمت نیم سکه در بازار آزاد در نزدیکی کانال ۱۵ میلیون تومان، قرار دارد اما هنوز به آن نرسیده است. در بازار غیررسمی قیمت ربع سکه نیز حوالی ۱۰ میلیون تومان عنوان می‌شود.

جزئیات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم‌سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.

قیمت دلار امروز ۱ شهریور ۱۴۰۲ / ناکامی سرمایه‌گذاران ارز و طلا در مرداد

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز 08 مه 2024

کاهش کم‌سابقه ورود بیت‌کوین به صرافی‌های رمزارز

اکوایران: داده‌ها حاکی از آن است که دارندگان بیت‌کوین تمایلی به قرار دادن این ارز دیجیتال در حساب صرافی‌ها و فروش سریع آن ندارند.

08 مه 2024

نگاه دلار به مصاحبه گروسی در وین

بازار ارز و سکه از سطوح مقاومتی روز دوشنبه عقب نشستند. به عقیده معامله‌گران فضای بازار متاثر از جنگ اسرائیل و سفر گروسی به ایران است. از منظر معامله‌گران اگر صحبت‌های فعلی گروسی در ایران، با صحبت‌هایی که بعد از خروج از ایران می‌زند یکی باشد، می‌تواند سیگنال مثبتی تلقی شود در راستای مذاکرات. در […]

08 مه 2024

جریمه بکارگیری مهاجران غیرقانونی

معاون سرمایه‌گذاری و تامین مالی صندوق توسعه ملی گفته طلب ۱۰۰ میلیارد دلاری صندوق از دولته و ربطی به بخش خصوصی ندارد. به گفته رضا محمدی، به دلیل بروز مشکلاتی در رویه بازپرداخت اقساط، تاکنون بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار از مطالبات صندوق معوق شده. سخنگوی دولت درباره واگذاری تعیین دستمزد کارگری به مجلس گفته، […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.