مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه حادثه محدوده ریلی کاشان هیچ تلفاتی نداشت، گفت: شهروندان حریم ریلی را رعایت کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، منصور شیشه‌فروش ضمن اشاره به توقف یک دستگاه خودرو نیسان روی ریل راه‌آهن در محدوده ریلی کاشان اظهار داشت: قطاری از قم به سمت کاشان در حرکت بوده که متوجه توقف یک دستگاه خودرو نیسان بر روی ریل راه‌آهن شد.
وی در بیان جزئیات این رخداد افزود: لوکوموتیوران پس از مشاهده خودرو نیسان بر روی ریل راه‌آهن به سرعت عکس‌العمل نشان داده و با توجه به کنترل قطار از سوی لوکوموتیوران برخوردی میان قطار و این خودرو نیسان رخ نداد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه پلیس راه‌آهن در محل حادثه حضور پیدا کرد، ابراز داشت: با اقدامات صورت گرفته خودرو نیسان از روی ریل راه‌آهن خارج شد و قطار مذکور نیز که از نوع قطار باری بوده به مسیر خود ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه لازم است حریم ریل‌های راه‌آهن حتما رعایت شود، گفت: با توجه به سابقه وقوع حادثه در محدوده حریم ریل راه‌آهن نظیر برخورد قطار با گوسفندان در آران و بیدگل و حوادث از این دست رعایت حریم قطار بیش از پیش ضرورت پیدا می‌کند.
شیشه‌فروش با بیان اینکه این رخداد هیچ تلفاتی به دنبال نداشته است، تصریح کرد: شهروندان در راستای رعایت حریم ریل‌های راه‌آهن بیش از پیش دقت لازم را داشته باشند تا شاهد وقوع چنین حوادثی در این مناطق نباشیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]