سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 22182
  • 02 سپتامبر 2023 - 14:11
  • 155 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / افت ارام دلار و مقاومت سکه در کانال ۲۸ میلیونی

قیمت دلار امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / افت ارام دلار و مقاومت سکه در کانال ۲۸ میلیونی
قیمت دلار امروز ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ / افت ارام دلار و مقاومت سکه در کانال ۲۸ میلیونی

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا با افت جزیی دو تومانی در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز امروز کاهش جزیی داشته و در کف کانال ۲۸ میلیون تومان قرار دارد.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در شیب کند افت قیمت دارد و امروز نیز یک کاهش جزیی را به ثبت رساند.

قیمت دلار امروز، ‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش جزیی دو تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو که روز پنجشنبه با افزایش قابل توجهی همراه شده بود، امروز افت به مراتب بیشتری داشته و با کاهش ۵۶۵ تومانی در سطح ۴۴ هزار و ۵۴۰ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته تغییر نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۴ تومان، ۴۰ هزار و ۴۹۱ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با افزایش درهم و کاهش دلار و یورو همراه شده است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش دو تومانی نسبت به روز گذشته بطور میانگین ۴۱ هزار و ۲۸۶ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز همانند مرکز مبادله امروز با کاهش ۵۶۵ تومانی نسبت به روز گذشته رقم میانگین ۴۴ هزار و ۵۳۹ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۲ هزار و ۹۳۹ تومان اعلام شده که با افزایش ۹۵ تومانی همراه شده است.

این نرخ‌ها در حالی است که قیمت دلار در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت انواع سکه امروز کاهشی بوده است. قیمت سکه امامی امروز با کاهش نامحسوس ۲۴ هزار تومانی در کف کانال ۲۸ میلیون تومانی قرار دارد.

همچنین در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی نیز در کف کانال ۲۸ میلیون تومانی قرار دارد و رقم ۲۸ میلیون و ۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت نیم سکه نیز در صرافی‌های مجاز در نوسان کم دامنه بین دو کانال رقم میانگین ۱۵ میلیون تومان را نشان می‌دهد که نسبت به روز گذشته حدود ۸۰ هزار تومان کاهش داشته است.

تا حوالی ظهر امروز ‌‌‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان نیز همچنان در کانال ۱۰ میلیون تومان قرار دارد و رقم میانگین ۱۰ میلیون و ۸۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ابزار جدید هکرهای کره شمالی برای حمله به همسایه جنوبی 14 مه 2024

ابزار جدید هکرهای کره شمالی برای حمله به همسایه جنوبی

اکوایران: گزارش‌ها حاکی از آن است که هکرهای کره شمالی از یک بدافزار جدید برای حمله به شرکت‌های کریپتو در کره جنوبی استفاده می‌کنند.

14 مه 2024

دلار نگاه به ۵۷ دارد؟

روند نزول بازار ارز و سکه به روز دوشنبه رسید و قیمت دلار و سکه یک کانال دیگر از دست دادند.  قیمت دلار هرات وارد کانال ۵۸ هزار تومان شد و قیمت سکه هم با کاهش به کانال ۴۰ میلیون رسید. به عقیده تحلیلگران فنی بازار ارز چراغ دلار ۵۷ هزار تومانی را روشن کرده […]

فشار مربوط به سود، عامل کاهش قیمت طلا 14 مه 2024

فشار مربوط به سود، عامل کاهش قیمت طلا

اکوایران: گزارش سایت کیتکو به روند تغییرات قیمت طلا و معاملات آتی این فلزات گران‌بها پرداخته است. در حال حاضر، معامله‌گرانی که به روند صعودی قیمت طلا امیدوار هستند، کنترل بازار را دست دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.