دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 25102
  • 12 سپتامبر 2023 - 14:12
  • 143 بازدید
  • ۰ دیدگاه

جنگ مرزی سکه: احتمالات قیمت سکه تغییر می‌کند؟

جنگ مرزی سکه: احتمالات قیمت سکه تغییر می‌کند؟
جنگ مرزی سکه: احتمالات قیمت سکه تغییر می‌کند؟

اکوایران: با وجود کاهش قیمت سکه تحلیل‌گران فنی تصور می‌کنند قیمت تا زمانی‌که بالای ۲۸ باشد شانس صعود دارد، اما افت ارزش به کانال ۲۷ فاز بازار را تغییر خواهد داد.

به گزارش اکوایران، روز گذشته حال‌و‌هوای معاملات در بازار سکه، همانند بازار ارز، رنگ‌و‌بوی سیاست داشت. سخنان منفی گروسی در مقابل مواضع مثبت علی باقری، معاون وزیر امور خارجه، وضعیت معاملات را برزخی کرد.

این برزخ تا پشت‌خط و معاملات شب گذشته ادامه داشت. به گفته معامله‌گران در معاملات پشت‌خطی شب گذشته کمتر کسی به دنبال خرید سکه امامی بود و فلز زرد رنگ داخلی در مرز کانال ۲۸ میلیون تومان و ۲۷ میلیون تومان معامله شد.

تحلیل‌گران فنی می‌گویند قیمت سکه از مقاومت اولیه ۲۸۴۰۰ وارد اصلاح شد و تا ۲۸ اصلاح داد. می‌توان گفت در آینده نزدیک، تا زمانی که قیمت بالای ۲۸ میلیون باشد شانس رشد مجدد تا ۲۸۴۰۰ و ۲۸۷۰۰ را دارد.

اما نزول قیمت به زیر  ۲۷ میلیون و ۷۰۰ احتمال رشدهای بیشتر را منتفی می‌کند. قیمت دلار در بازار پشت‌خطی دوشنبه شب در حدود ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش رسید. این قیمت در مقایسه با روز قبل افت تقریبا ۱۵۰ تومانی را نشان می‌دهد.

خبر خبرگزاری آسوشیتدپرس درباره انجام تبادل زندانی اوایل هفته آینده ممکن است دلار را امروز نگه‌دارد و این ترمز بر بازار سکه هم اثر گذار است. برخی تصور می‌کنند در مرز ۲۸ میلیون تومان سکه امامی زد و خورد معامله‌گران بالا رود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
۵ دلیل اصلی ریزش قیمت سکه در بازار 29 آوریل 2024

۵ دلیل اصلی ریزش قیمت سکه در بازار

اکوایران: همزمان با نوسانات کاهشی قیمت دلار و تتر، برخی اخبار سیاسی و اقتصادی هم زمینه‌ساز ریزش قیمت سکه در بازار شده است.

عیار سکه‌های مبادله چند است؟ 29 آوریل 2024

عیار سکه‌های مبادله چند است؟

دلار در بازار ارز به قیمت اسفند پارسال برگشت/ نفس دلار در پشت خط گرفت/ معامله‌گران می‌گویند حجم تزریق بازار ساز بالاست/ ورود پول به صندوق‌های طلا رکورد میانگین سه ماهه را شکست/ عیار سکه‌های مبادله چند است؟

درخشش طلا در سایه‌های اقتصادی/ چگونگی افزایش جذابیت طلا در برابر بی‌ثباتی‌های جهانی! 29 آوریل 2024

درخشش طلا در سایه‌های اقتصادی/ چگونگی افزایش جذابیت طلا در برابر بی‌ثباتی‌های جهانی!

اکوایران: قیمت طلا به دلیل انتظارات کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و تقاضای سرمایه‌گذاری در شرایط بی‌ثباتی جهانی انتظار می‌رود که در کوتاه‌مدت افزایش یابد. در میان‌مدت، پیش‌بینی‌ها نشان از احتمال رسیدن قیمت طلا به بیش از ۲۵۰۰ دلار در هر اونس تا پایان سال ۲۰۲۴ می‌دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.