دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 25410
  • 13 سپتامبر 2023 - 14:12
  • 169 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / رشد کم‌سابقه دلار مبادله‌ای، سکه ۲۸ میلیونی شد

قیمت دلار امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / رشد کم‌سابقه دلار مبادله‌ای، سکه ۲۸ میلیونی شد
قیمت دلار امروز ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ / رشد کم‌سابقه دلار مبادله‌ای، سکه ۲۸ میلیونی شد

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا با یک افزایش بی‌سابقه طی یک ماه اخیر در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز یک کانال بالاتر رفته و رقم ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز با نوسان بیشتری همراه شده و یک افزایش کم‌سابقه را به ثبت رسانده است.

قیمت دلار امروز، چهار‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۵ تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۲۸۷ تومان قرار گرفته است. این میزان افزایش دلار تقریبا طی یک ماه اخیر بی‌سابقه بوده است.

همچنین قیمت یورو امروز برخلاف روند روز گذشته و با کاهش ۶۵ تومانی در سطح ۴۴ هزار و ۲۸۲ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۴۲ تومان بر تابلو درج شده که تغییر محسوسی نسبت به روز گذشته نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۳۴ تومان، ۴۰ هزار و ۲۵۷ تومان و ۱۰ هزار و ۲۲۰ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج شده و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه امکان پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در سقف کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نیز افزایشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی که روز گذشته در سقف کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار گرفته بود امروز یک کانال بالاتر رفته و رقم ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته حدود ۲۶۰ هزار تومان افزایش داشته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا معادل ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز معادل ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد؟/ کوچکترهای بورس پرطرفدار شدند 05 مه 2024

عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد؟/ کوچکترهای بورس پرطرفدار شدند

اکوایران: فشارها بر بانک مرکزی برای افزایش نرخ نیما افزایش یافته است در چنین شرایطی عاقبت نرخ نیما چه خواهد شد ؟

05 مه 2024

زمان شکار در دنیای کریپتوکارنسی‌

در سیزدهمین رویداد هفتگی سکه‌خوانی مانی لب، امیر بیات، مدرس و فعال حوزه رمزارز، به بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۴ با تمرکز بر ترندهای نوظهور پرداخت. وی در این ارائه، روشی برای شناسایی ترندها، معرفی ابزارها و منابع مورد نیاز، بررسی اکوسیستم‌های مستعد، تحلیل دو پروژه از هر ترند، بررسی تکنیکال و فاندامنتال بهترین […]

هجوم دیوانه‌وار چینی‌ها به سمت طلا؛ آینده فلز زرد تحت تاثیر نفوذ چین 05 مه 2024

هجوم دیوانه‌وار چینی‌ها به سمت طلا؛ آینده فلز زرد تحت تاثیر نفوذ چین

اکوایران: قیمت جهانی طلا در حالی به بالاترین سطح خود رسید که سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان چینی این فلز را با سرعت بی‌سابقه‌ای خریداری می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.