پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 27256
  • 20 سپتامبر 2023 - 20:11
  • 145 بازدید
  • ۰ دیدگاه

پیش‌بینی رشد قابل ‌توجه قیمت بیت‌کوین

پیش‌بینی رشد قابل ‌توجه قیمت بیت‌کوین
پیش‌بینی رشد قابل ‌توجه قیمت بیت‌کوین

اکوایران: قیمت بیت‌کوین طی امروز چهارشنبه در کانال ۲۷ هزار دلار باقی ماند. معامله‌گران انتظار دارند قیمت این رمزارز در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۳ با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شود.

به گزارش اکوایران و به نوشته سایت «کوین دسک»، باتوجه به تصمیم پیش‌ روی بانک‌های مرکزی بخصوص «فدرال رزرو» درباره چگونگی تغییر نرخ بهره،‌ بازار رمزارزها تحرک زیادی ندارد و معامله‌گران منتظر سیاست‌های آتی درباره نرخ بهره هستند. همچنین با توجه به بازارهای آرام و کم‌تحرک سهام و اوارق قرضه، میزان نوسان قیمت بیت‌کوین و سایر رمزارزها ‌کم بوده است.

در حال حاضر،‌ تمام بازارهای مالی رویکردی صبورانه در پیش گرفته‎اند و منتظر تصمیمات بانک‌های مرکزی، آمریکا، سوئیس، انگلستان و ژاپن هستند.

تحلیل‌گران معتقدند بازار رمزارزها در سه ماهه آخر ۲۰۲۳ با رشد همراه خواهد شد. به طور سنتی، بیت‌کوین در ماه‌های اکتبر، نوامبر و دسامبر دارای قوی‌ترین عملکرد خود است و در ۹ سال گذشته، این رمزارز به طور متوسط با افزایش قیمت ۳۵ درصدی در طول این سه ماه همراه بوده است. اگر پیش‌بینی‌ها درست باشد، قیمت بیت‌کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۲۳ تا ۳۷ هزار دلار نیز افزایش یابد.

آخرین قیمت رمزارزها

قیمت بیت‌کوین طی امروز چهارشنبه (۲۹ شهریور) همچنان در کانال ۲۷ هزار دلار باقی ماند، اما نتوانست از سطح ۲۷ هزار دلار و ۴۰۰ سنت عبور کند تا رکورد میانگین متحرک ۵۰ روز اخیر این رمزارز شکسته نشود. طبق اعلام برخی معامله‌گران رمزارز، پس از جلسه امروز بانک مرکزی آمریکا برای چگونگی تغییر نرخ بهره، نوسان محدود بیت‌کوین به احتمال زیاد ادامه خواهد داشت.

به نوشته سایت «اینوستینگ»، قیمت بیت‎کوین طی امروز از ۲۶ هزار دلار و ۹۴۵ سنت تا ۲۷ هزار دلار و ۳۷۸ سنت نوسان داشته است. تغییر قیمت بیت‎کوین طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۱۴۵ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۳ میلیارد و ۷۹ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۳٫۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم طی امروز از ۱۶۲۱ دلار و ۳۵ سنت تا ۱۶۴۹ دلار و ۱۷ سنت نوسان داشته است. تغییر قیمت اتریوم طی ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۱۸ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۴ میلیارد و ۶۷ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، ۱٫۷۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 طی ۲۴ ساعت اخیر،‌ بایننس کوین با افت ۰٫۶ درصدی روبه‌رو شد و رمزارز آدا به همراه دوج‌کوین تغییر کمی داشتند. همچنین شاخص قیمت کوین‌دِسک با رشد ۰٫۴۴ درصدی همراه شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
شرکتی که بیش از هر کشوری بیت‌کوین در اختیار دارد 09 مه 2024

شرکتی که بیش از هر کشوری بیت‌کوین در اختیار دارد

اکوایران: شرکت آمریکایی مایکرواستراتژی اخیرا تعداد قابل توجهی بیت‌کوین خریداری کرده که باعث شده این شرکت بیش از هر کشوری در جهان، بیت‌کوین در اختیار داشته باشد.

09 مه 2024

تمدید روادید حضور ارزی در اسلامبول

بازار ارز و سکه همچنان در بازه حبس شده خودش در حال نوسان رفت و برگشتی است. از هفته گذشته قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه برای سومین بار به کف حمایتی خودش رسید و باز هم در شکستن آن ناکام بود.  بحث داغ بازار همچنان تعطیلی طلافروشان بود. با همه اخباری که در پشت […]

مجوز دوباره به بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز 09 مه 2024

مجوز دوباره به بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز

اکوایران: شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی موافقت کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.