سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 29946
  • 01 اکتبر 2023 - 14:11
  • 149 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۹ مهر ۱۴۰۲/ ثبات نسبی در بازار ارز و طلا

قیمت دلار امروز ۹ مهر ۱۴۰۲/ ثبات نسبی در بازار ارز و طلا
قیمت دلار امروز ۹ مهر ۱۴۰۲/ ثبات نسبی در بازار ارز و طلا

اکوایران: قیمت دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا با کاهش ۳ تومانی در در سطح ۴۱ هزار و ۱۹۶ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز با افت جزیی در سطح ۲۷ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان به ثبت رسیده شده است.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز برخلاف روند دیروز کاهشی بوده است. قیمت دلار امروز، یک‌شنبه نهم مهر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش نامحسوس سه تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۱ هزار و ۱۹۶ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته نوسان کمتری را به ثبت رسانده و با افزایش جزیی ۷ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۳ هزار و ۶۱۳ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۱۷ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۴۵۱ تومان، ۳۹ هزار و ۶۴۸ تومان و ۱۰ هزار و ۱۹۷ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

سایت کانون صرافان از ۱۴ شهریور ماه تا به امروز همچنان از دسترس خارج شده و بررسی تغییرات نرخ انواع ارز و انواع سکه امکان پذیر نیست.

اما قیمت دلار امروز ‌در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد؛ قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۸ هزار تومانی در کانال ۴۹ هزار تومان قرار دارد.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نیز کاهشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، سکه امامی امروز یکشنبه نهم مهر هم‌چنان در کانال ۲۷ میلیون تومانی قرار دارد و با کاهش جزیی نسبت به روز گذشته در سطح ۲۷ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت نیم سکه نیز در اتحادیه طلا با کاهش نامحسوس نسبت به روز قبل رقم  ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان برای آن اعلام شده است.

قیمت ربع سکه نیز رقم ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان برای آن درج شده که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
07 مه 2024

پاول به بازارها چه سیگنالی داد؟

او همچنین مصمم بود که فدرال رزرو به هدف تورمی مد نظر خود خواهد رسید؛ اما بسیاری باتوجه به آمار بد اشتغال نسبت به کنترل تورم به قیمت رکود اقتصادی ابراز نگرانی کردند. علی رضاپور، تحلیلگر بازارهای مالی به تحلیل سخنان پاول و بررسی آمارهای منتشر شده می‌پردازد. نسخه کامل در تلگرام نسخه کامل در […]

توصیه باتجربه‌های بازار ارز به جوانترها؛ طعمه نهنگ‌ها نشوید 07 مه 2024

توصیه باتجربه‌های بازار ارز به جوانترها؛ طعمه نهنگ‌ها نشوید

بازار ارز دوشنبه توسط یک مثلث خبرساز احاطه شده بود/ معامله‌گران از رابطه معکوس یکسری ویدیو با قیمت دلار صحبت می‌کنند/ با تجربه‌های بازار به جوانترها می‌گفتند حواسشان باشد طعمه نهنگ‌ها نشوند/ فعالیت تق‌و‌لق بازار طلا چه اثری روی بازار ارز دارد؟

بازار ارز در محدوده احتیاط 07 مه 2024

بازار ارز در محدوده احتیاط

با توجه به این موضوع که در بازار فاند خبری زیاد شده و قیمت با نوسان رفت و برگشتی همراه است تحلیلگران توصیه می‌کردند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید. از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده خریدار بازار نباشید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.