آغاز به کار نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته
آغاز به کار نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با حضور ۳۱۶ شرکت‌ بخش خصوصی و دولتی در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته امروز با حضور ۳۱۶ شرکت‌ بخش خصوصی و دولتی در مصلی امام خمینی (ره) تهران با شعار حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصاد آغاز به کار کرد.

نمایشگاه حمل و نقل که به مدت سه روز و از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه برگزار برپا خواهد بود، با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، معاونان و دیگر مسئولان هم‌زمان با هفته حمل ونقل در سالن شبستان مصلای امام خمینی (ره) افتتاح شد.

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در زمینی به وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع با مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و نمایندگان خارجی که نسبت به دوره‌های گذشته بی‌سابقه است، برگزار خواهد شد

هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته در زمینی به وسعت بیش از ۱۶ هزار متر مربع با مشارکت بیش از ۸۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و نمایندگان خارجی که نسبت به دوره‌های گذشته بی‌سابقه است، برگزار خواهد شد. رونمایی از حداقل ۲۲ محصول از شرکت‌های مختلف و همچنین ماشین‌آلات راهسازی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط انجمن‌ها و اتحادیه‌های صنفی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است.

برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در محل نمایشگاه به منظور پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان، برگزاری نشست‌های تخصصی، آغاز اولین رالی تور کشنده‌های سنگین از تهران در محل نمایشگاه و پایان در شهر اراک با حضور بیش از ۴۰ خودرو سنگین توسط کانون جهانگردی و اتومبیلرانی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از دیگر برنامه‌های نمایشگاه در هفته حمل و نقل است.

همچنین نشست‌های تخصصی با عناوین راهکارهای تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان، کارگاه آموزشی مهندسی ارزش، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشورهای مختلف، کارگاه آموزشی مهندسی ارزش برنامه‌ریزی شده توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشورهای مختلف برنامه‌ریزی شده توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، کارگاه استفاده از آسفالت سرد کیسه‌ای برای عملیات تعمیر و نگهداری زمستانه با تمرکز بر پر کردن چاله‌ها برنامه‌ریزی شده توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک و راهکارهای تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان تحت عنوان الزامات ترافیکی برنامه‌ریزی شده توسط کمیسیون تخصصی ترافیک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، از دیگر کارگاه‌های تخصصی است که در نمایشگاه تدارک دیده شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]